کد خبر: ۲۳۳۲۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۸ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: با توافقات صورت گرفته قرار شده پرداخت بدهي‌هاي باشگاه برعهده مالک جديد باشد.

صادق‌ رئيسي‌کيا در مورد واگذاري مالکيت باشگاه راه‌آهن به حميد استيلي عنوان کرد: مشخص شدن تکليف باشگاه راه‌آهن يکي از دغدغه‌هاي اصلي ما بود. در کنار اين مسئله حفظ راه‌آهن در ليگ برتر هم مسئله ديگري بود اما به لطف خدا و پس از کسب مجوز‌هاي لازم مذاکرات براي واگذاري سهام باشگاه راه‌آهن آغاز شد و روز گذشته اين اتفاق به صورت رسمي رخ داد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: خوشحالم که راه‌آهن در تهران ماندني شد و با کمک و مساعدت دوستان حيات اين باشگاه بزرگ و قديمي ادامه پيدا کرد. در شرايطي که وزارت ورزش و جوانان مذاکرات خود را براي واگذاري باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال آغاز کرده من از آقاي خادم درخواست کردم تکليف باشگاه راه‌آهن به عنوان الگو و نمونه خصوصي سازي در فوتبال ايران مشخص شود.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: مالکيت باشگاه راه‌آهن با مبلغي حدود 8 ميليارد تومان به حميد استيلي واگذار شده است. به نوعي استيلي در حال حاضر سرمربي و مالک باشگاه راه‌آهن است. با اين حال تا چند روز آينده تکليف تمام مسئوليت‌ها مشخص مي‌شود.

رئيسي‌کيا در خصوص اينکه آيا فصل آينده هم مديرعامل باشگاه راه‌آهن است، خاطرنشان کرد: دوستان از من درخواست کردند در باشگاه بمانم ولي باتوجه به سختي‌هاي موجود در کار شايد به استراحت نياز داشته باشم. به خاطر حضور بخش خصوصي و حميد استيلي فعلاً به راه‌آهن کمک مي‌کنم، اما در مجموع تمام اين تصميم‌گيري‌ها برعهده هيئت مديره باشگاه است.

وي در مورد اينکه تکليف هئيت مديره جديد باشگاه راه‌آهن چه مي‌شود و اينکه آيا نام اين باشگاه تغيير مي کند، گفت: نهايتاً تا آخر هفته تکليف تمام اين موارد مثل هيئت مديره و اعضاي کادر فني مشخص مي شود اما قرار نيست نام باشگاه تغيير کند.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به اين سوال که آيا روز گذشته با بابک زنجاني ملاقات داشته است، تأکيد کرد: من تا امروز موفق به ملاقات با آقاي زنجاني نشدم و همه گزارش‌ها از طريق مقام قضايي به او ابلاغ و مجوز‌ها صادر مي‌شود.

رئيسي‌کيا در پايان گفت: با توافقات صورت گرفته قرار شده پرداخت بدهي‌هاي باشگاه برعهده مالک جديد باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها