کد خبر: ۲۳۳۱۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۸ تير ۱۳۹۳
گفته می شود کارت پایان خدمت 30 تا 40 بازیکن باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرد و در بین آنها شماری از ملی پوشان هم حضور دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دانا، بحث کارت های پایان خدمت سربازی برخی بازیکنان با بازگشت تیم ملی از جام جهانی دوباره در رسانه ها آغاز شده است. یک منبع آگاه در این زمینه به خبرنگار دانا گفت: پاسخ استعلام های فدراسیون از نیروی انتظامی آماده شده است و ظاهرا 30 تا 40 بازیکن فوتبال گرفتار کارت پایان خدمت خواهند شد یا حداقل کارت پایان خدمت سربازی آنها باید دوباره بررسی شود.
 
این منبع آگاه در ادامه گفت و گویش با دانا تاکید کرد: برخی از بازیکنان اسم و رسم دار که تعدادی از آنها نامشان در فهرست تیم ملی هم بوده جز این نفرات هستند. برخی از بازیکنان سرشناسی که باید در مورد کارت پایان خدمت آنها تحقیق بشتری شود عبارتند از ح.م، ع.ح، آ.الف، ب. ر در ظرف روزهای آینده ممکن است اخبار بیشتری در مورد بازیکنانی که با کارت های پایان خدمت مورد دار منتشر شود.
 
پیش از این علی دایی در رابطه با این کارت های پایان خدمت حتی با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه گذاشت و صحبت هایی را در این زمینه مطرح کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها