کد خبر: ۲۳۳۱۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۸ تير ۱۳۹۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص ابلاغیه صادر شده از سوی رئیس حراست دانشگاه آزاد مبنی بر عدم برخورد با متخلفان عفاف و حجاب گفت: اگر چنین ابلاغی صورت گرفته باشد قطعاً مجلس واکنش نشان داده و به این مسئله ورود می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، عباس صلاحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در واکنش به ابلاغیه رئیس حراست دانشگاه آزاد مبنی بر برخورد نکردن با متخلفان عفاف و حجاب گفت: این مطلب را نشنیدم و در جریان آن نیستم، اما اگر چنین بخش‌نامه‌ای صادر شده باشد در منافات با اهداف انقلاب اسلامی است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان ما نباید خود ترویج‌دهنده بی‌بندو باری باشند؛ قطعاً این مسئله واکنش‌های بسیاری از سوی مسئولان خواهد داشت.
 
وی افزود: اگر چنین ابلاغی صورت گرفته باشد مجلس به این مسئله ورود می‌کند؛ حداقل باید از سوی مجلس بیانیه‌ای صادر شود که چنین برخوردهایی در منافات با ارزش‌های انقلاب و اسلام است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ نمایندگان مجلس در این خصوص از رئیس حراست دانشگاه آزاد سوال خواهند کرد و وی نیز موظف است پاسخگو باشد، البته من به صحت چنین ابلاغیه‌ای هنوز اطمینان ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها