کد خبر: ۲۳۳۰۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۰۷ تير ۱۳۹۳
وزیر ورزش و جوانان در حالی که خبرنگاران ۴ ساعت پشت درهای بسته منتظر بودند تا نشست وی با مدیران باشگاه‌ها به پایان برسد، حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد و جواب عجیبی هم به نمایندگان رسانه‌ها داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با مدیران عامل ۱۶ تیم لیگ برتری از ساعت ۱۰ صبح امروز تا ساعت ۱۴ در وزارت ورزش برگزار شد. در حالی که مسئولان رسانه‌ای وزارت ورزش از خبرنگاران خواسته بودند ساعت ۱۱ برای پوشش مراسم در وزارت ورزش حضور داشته باشند اما آنها تا ساعت ۱۴ اجازه ورود پیدا نکردند.

در حالی که خبرنگاران تصمیم گرفتند تا این جلسه را پوشش ندهند اما اعلام شد که جلسه به پایان رسیده هنگامی که خبرنگاران داخل جلسه شدند در کمال تعجب دیدند افشارزاده، رحیمی و سایر مدیران عامل از دست خبرنگاران فرار می‌کنند.

*وزیر ورزش و جوانان هم بعد از پایان مراسم مصاحبه نکرد و هنگامی که خبرنگاران به او گفتند به مدت ۴ ساعت پشت در ایستاده‌اند تا صحبت‌های وی را انعکاس دهند اعلام کرد من از شما نخواسته بودم اینجا بیایید. من تا ساعت ۵ صبح در فرودگاه بودم و تمام صحبت‌هایم را گفته‌ام.

*هنگامی که خبرنگاران از وزیر خواستند تا درخصوص جلسه صحبت کند وی گفت: بهتر است سوالاتتان را از کفاشیان بپرسید.

*نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش هم در جلسه امروز حضور داشت و هنگامی که خبرنگاران با او صحبت کردند بدون هیچ پاسخی جلسه را ترک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها