کد خبر: ۲۳۳۰۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۷ تير ۱۳۹۳
وزير ورزش و جوانان ايران تأکيد کرد که رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص ماندن يا نماندن سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تصميم‌گيرنده اصلي است.

 

به گزارش پایگاه 598، بحث داغ تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش براي ادامه فعاليتش در تيم ملي فوتبال کشورمان يکي از مهم‌ترين مسائل اين روزهاي فوتبال و ورزش ايران است، مسئله‌اي که حتي وزارت ورزش‌وجوانان را هم درگير کرده است.

فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد کي‌روش با مشکلاتي دست به گريبان است که علي کفاشيان در گفت‌وگوهاي اخير خود به آنها اشاره کرده بود. رئيس فدراسيون فوتبال در آخرين اظهارنظر خود در اين خصوص اعلام کرده بود که تمديد قرارداد اين مربي با تيم ملي منوط به کمک مالي دولت و وزارت ورزش است، چرا که تأمين دستمزد سرمربي پرتغالي تيم ملي و دستيارانش هزينه سنگيني را بر دوش فدراسيون فوتبال مي‌گذارد.

از اين رو تمديد قرارداد کي‌روش بستگي به تلاشي جمعي از سوي فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان دارد و در همين راستا کفاشيان منتظر کمک اين وزارتخانه براي تأمين بودجه جهت عقد قرارداد با سرمربي پرتغالي تيم ملي است. اکنون همه منتظر تصميم وزير ورزش‌وجوانان هستند تا بحث تمديد قرارداد کي‌روش در صورت موافقت اين مربي و فدراسيون به مرحله نهايي برسد.

محمود گودرزي در گفت‌وگو با تسنيم، در اين خصوص و در پاسخ به اين سؤال که وضعيت تمديد قرارداد کي‌روش با فدراسيون فوتبال به کجا کشيده خواهد شد و آيا وزارت ورزش در اين مورد تصميم نهايي را مي‌گيرد، گفت: اين موضوع بستگي به تصميم آقاي کفاشيان دارد.

وي پاي وزارت ورزش‌وجوانان را از تصميم‌گيري درباره تمديد قرارداد کي‌روش کنار کشيد و افزود: درباره تمديد قرارداد کي‌روش فدراسيون فوتبال تصميم‌گيرنده اصلي است و من يا وزارت ورزش‌وجوانان در اين خصوص تصميم نمي‌گيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها