کد خبر: ۲۳۳۰۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۷ تير ۱۳۹۳
رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال از حضور افسران کنترل دوپينگ در محل اردوها و تمرينات بازيکنان ليگ برتر فوتبال خبر داد

 

به گزارش پایگاه 598، احمد هاشميان اظهار کرد: بر اساس آئين نامه کنترل دوپينگ سازمان ليگ، از بازيکنان تمام باشگاه هاي حاضر در ليگ برتر قبل از ورود به رقابتهاي ليگ و در طول برگزاري اردوها و تمرينات توسط افسران کنترل دوپينگ نمونه گيري خارج از رقابت ها بعمل خواهد آمد. لذا بايد کادر پزشکي، بازيکنان و کادر فني به اين مساله دقت کنند که نمونه گيري فقط مختص به زمان برگزاري مسابقات ليگ نيست.

به نقل از ايسنا، وي افزود: مبارزه با دوپينگ يک پديده مستمر و هميشگي است و توقف پذير نيست، لذا يک بازيکن حرفه اي بايد در جريان اردوها و هنگام تمرينات مراقب باشد که از مکمل آلوده استفاده نکند.

هاشميان در پايان با تاکيد به اين نکته که براي ماموران کنترل دوپينگ زمان و مکان برگزاري اردوها مهم نيست، تصريح کرد: افسران کنترل دوپينگ هر زمان که اراده کنند در محل اردوها حضور پيدا مي کنند و از بازيکنان تست دوپينگ بعمل مي آورند. بنابراين بازيکنان بايد به اين مساله دقت کنند که چون ماه مبارک رمضان است، امکان دارد بعد از افطار افسران مبادرت به گرفتن نمونه کنند، درحالي که براي آنها زمان مهم نيست و بازيکنان بايد قبل از شروع رقابت هاي ليگ برتر خود را براي هر شرايط و زمان آماده کنند تا بي دليل با مشکل دوپينگ روبرو نشوند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها