کد خبر: ۲۳۲۹۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۶ تير ۱۳۹۳
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بهشت رفتن مردم به ما ربطی ندارد پس برای چه انقلاب کردیم، گفت: عده ای حتی اگر تعدادشان کم باشد پای اسلام و فرهنگ می ایستند و مانع نشر کفریات می شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، پنجشنبه شب در همایش مرزبانی فرهنگی در مهدیه مشهد اظهار کرد: روزنامه های زنجیره ای طی یک سال گذشته کفریات را نشر داده اند و به ولای علی عده ای با جان و دل پای اسلام و فرهنگ می ایستند حتی اگر تعدادشان کم و 72 تن باشد.

وی با اعلام اینکه امروز باید حد و حدود مرزبانی فرهنگی را بدانیم، افزود: فردی که می گوید "بهشت رفتن مردم به من ربطی ندارد و کسانی که خود را دلواپس می دانند در حقیقت بیکار هستند"؛ باید بداند که ما موظف هستیم، دیگران را به بهشت هدایت کنیم زیرا در غیر این صورت پس ما انقلاب کردیم تا چه کنیم؟

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام راحل فریاد زد اسلام از دست رفت و من قبول دارم که شکم مردم باید سیر باشد اما یکی از وظایف دولت اسلامی این است که طرح، بودجه و لایحه ارائه بدهد و به دغدغه های فرهنگی توجه کند.

حجت الاسلام آقا تهرانی یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس جمعیت کمتری دارد اما با این وجود ما تلاش می کنیم و این در حالی است که برخی حتی نمی دانند مطالبات رهبری در بخش فرهنگ چیست؟

وی تاکید کرد: امیدواریم امروز نگرانی بچه های قم، تهران، مشهد و اصفهان نسبت به مسائل فرهنگی فهمیده شود زیرا در غیر این صورت آن قدر دغدغه های فرهنگی مطرح می شود تا دست اندرکاران آن را بفهمند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۳
۵
۱۲
رای گیری کنیم
این بهشت رفتنها زوری است زوری!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۳
ناشناس عزیز شما می تونی به بهشت نری برو به جهنم .در ضمن می تونی چند نفر را همراه خودت ببری.
توشه
ROMANIA
۲۳:۳۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۳
سمت چپ رأی‌هاتون رو دیدید؟!
همان ناشناس اول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۳
اقا میرویم زوری زوری رای هم نمی خواهد !
به این میگن توفیق اجباری!
کتایون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۳
۴
۳
در پاسخ به ناشناس بالا عزیز دل برادر تعداد منفی ها جواب رای گیری توست
پاسخ
حق گو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۳
۰
۰
خب مسلم است كه چرا انقلاب كرديم
ما مسلمانها انقلاب كرديم كه جمعي شيطان به ظاهر مسلمان نما . بر ما مسلط شوند و چون مي دانند كه به بهشت نمي روند با دزدي از بيت المال و كاخ ساختن براي خود كه منجر به رفتن اينان به جهنم است بر گرده ما . سوار شوند و كيف لازم را ببرند !!!

دانشگاه آزاد . يك قلم از آن ثروتهاي دزدي اي كه منجر به دوزخ رفتن صاحب آن مي شود !!!

ههههههههههههههههه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۳
۰
۰
کامنتهارا قفل کردید حالتون را گرفتند! بدبختها داعشی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۳
۰
۰
آقا تهرانی شمامطمئن هستید که آنجایی که شما می خوایید بفرستید بهشت است،تاحالا چندنفرروفرستادین،آیاشماازبهشتی بودن خودمطمئن هستید!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها