کد خبر: ۲۳۲۶۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۴ تير ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با جدایی مهرداد پولادی از جمع سرخپوشان در صورتی که پیشنهاد قابل توجهی برای این مدافع مطرح شود، مخالفتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، از حمید استیلی خبر می رسد قرار است به زودی در خصوص جانشین او در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش تصمیم‌گیری شود و احتمال جدایی محمدرضا سیاسی رئیس هئیت مدیره باشگاه از این تیم ضعیف است.

* در خصوص شایعاتی که در خصوص مشکلاتی برای ثبت قرار داد رضا نوروزی مهاجم جدید تیم پرسپولیس مطرح شده، هیچ مشکلی بابت ثبت قرارداد او وجود ندارد و از سوی او خود رضا نوروزی این شایعات تکذیب شده است.

* از مهرداد پولادی خبر می رسد که هیچ بندی در قرارداد وی وجود ندازد که می‌تواند از تیم پرسپولیس جدا شود و در خصوص بحث بدهی باشگاه و حق فسخ قرارداد یک طرفه از این بابت هم نمی‌تواند از تیم جدا شود؛ چون او بیش از سی درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است.

* از علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس خبر می‌رسد در صورتی که مهرداد پولادی با یک پیشنهاد خوب روبرو شود که درآمدزایی خوب برای باشگاه در پی داشته باشد، دایی مانع جدایی او از پرسپولیس نخواهد شد.

* قرار است گزارشی از وضعیت محمدرضا خلعتبری بعد از بررسی‌هایی که توسط مسئولان باشگاه و شخص مدیر عامل در جلسه بعدی هیئت مدیره که هفته آینده برگزار خواهد شد، مطرح شود.

* از حسین ماهینی مدافع راست تیم پرسپولیس خبر می رسد اگر مطالبات او بعد از بازگشت به ایران از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشود، او تمرینات پرسپولیس را تحریم خواهد کرد تا مشکل باقی‌مانده مطالبات او حل و فصل شود. این خبر از سوی نزدیکان او تایید شده است.

* قرار است بعد از بازگشت تیم از اردوی اردبیل گزارش کاملی از وضعیت بدنی بازیکنان از سوی مولایی بدنساز تیم در اختیار کادر فنی و باشگاه قرار گیرد و برنامه‌های پرفشار برای رضا نوروزی که سه‌شنبه تمرینات خود را با پرسپولیس آغاز کرده است در اولویت کاری علی دایی قرار گرفته است.

* قرار است تا اوایل هفته آینده زمان سفر خارجی پرسپولیس که در دو تاریخ اعلام شده مشخص شود که پرسپولیس‌ها 12 تیر ماه اردوی خارجی خود را آغاز می‌کنند و تا 20 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

* وکیل قاسم دهنوی بازیکن جدا شده پرسپولیس و حسین ماهینی امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و در خصوص وضعیت این دو بازیکن با مسئولان باشگاه جلسه‌ای برگزار نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها