کد خبر: ۲۳۲۵۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۴ تير ۱۳۹۳
آرش برهاني که براي حضور در تمرين استقلال عجله داشت نزديک بود دچار مصدوميت شود که اين خطر از بيخ گوش مهاجم گلزن استقلال گذشت.

 

به گزارش پایگاه 598، تمرين تيم فوتبال استقلال از ساعت 11 در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد که اين تمرين با حاشيه‌هايي همراه بود که در زير مي‌خوانيد.

به نقل از فارس، محمد قاضي و مگويان دو بازيکن استقلال بودند که زودتر از ساير بازيکنان در محل تمرين حاضر شدند.

* چند بازيکن تستي به محل تمرين امروز استقلال آمده بودند.

* درگيري لفظي چند نفر از کارکنان زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب باعث تعجب بازيکنان استقلال شده بود.

* محمد قاضي با اينکه امروز در تمرين استقلال حاضر شد اما با ساير بازيکنان تمرين نکرد و براي دقايقي همراه با جواد زرينچه مربي اين تيم به قدم زدن در زمين گلف پرداخت و سپس دز گوشه‌اي از زمين به صورت اختصاصي تمرين کرد. به گفته پزشک استقلال اين بازيکن امروز راهي کلينيک باشگاه مي‌شود و سپس در تمرين عصر استقلال حاضر خواهد شد.

* حاج قاسم مربي بدنساز استقلال که در تمرين ديروز اين تيم غايب بود، امروز در تمرين استقلال حاضر شد و در دقايقي با اعضاي کادر فني استقلال به صحبت پرداخت که البته بيشتر اين صحبت‌ها گلايه‌هايي بود که او از بدقولي‌هاي صورت گرفته مطرح مي‌کرد.

* فرزند يکي از کارمندان باشگاه استقلال در تمرين امروز استقلال حاضر شد و از پشت فنس تمرينات آبي‌پوشان را تماشا کرد.

* محمد قاضي دقايقي با ميرشاد ماجدي به صحبت پرداخت.

* سهيل اصغرزاد فياض که سهميه زير 23 سال حساب مي‌شود امروز مدارکش را به ماجدي سرپرست استقلال تحويل داد و به احتمال فراوان با اين باشگاه به عنوان سهميه زير 23 سال قرارداد امضا مي‌کند.

* مدد جباري مسئول تدارکات استقلال امروز ديرتر از هميشه بر سر تمرين حاضر شد که اين تاخير او سوژه بازيکنان شده بود.

* ميلاد فخرالديني و آرش برهاني آخرين بازيکنان استقلال بودند که در تمرين امروز اين تيم حاضر شدند. فخرالديني زماني که بر سر تمرين آمد دو بسته آب معدني هم با خود آورده بود! البته به گفته پزشک تيم استقلال فخر‌الديني که دو روز پيش از ناحيه زانوي پاي چپ مشکل پيدا کرده بود امروز براي تمرين با آبي‌پوشان مشکل نداشت.

* آرش برهاني که ديرتر از ساير بازيکنان به محل تمرين آمده بود در زماني که به سمت زمين مي‌دويد سکندري خورد و نزديک بود به صورت بدي به زمين بخورد که اين اتفاق نيفتاد و خطر آسيب‌ديدگي از بيخ گوش مهاجم استقلال گذشت.

* در زماني که بازيکنان استقلال مشغول دويدن دور زمين بودند جواد زرينچه مربي اين تيم پا به پاي آنها دقايقي به دويدن پرداخت و بازيکنان استقلال هم با خنده به او مي‌گفتند خودش را براي حضور در ليگ برتر آماده کند.

* زماني که تمرين امروز استقلال در ساعت 11 آغاز شد امير قلعه‌نويي و کريم بوستاني در کنار تيم حضور نداشتند و در درب ورودي زمين گلف با دو نفر ديگر مشغول صحبت بودند که قلعه‌نويي با 5 دقيقه تاخير تمرينات شاگردانش را زير نظر گرفت.

* ستار همداني مربي استقلال به علت کمردرد باز هم از ماساژورهاي استقلال ماساژ گرفت.

* حنيف عمران‌زاده در ابتداي تمرين با خنده از کادر فني استقلال مي‌خواست که به علت گرماي هوا امروز ندوند!

* تمرين امروز استقلال با دويدن در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب پيگيري شد.

* ادموند اختر پيشکسوت باشگاه استقلال در تمرين امروز اين تيم حاضر شد. او در زمان حضور از زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب برخورد گرمي با محمد قاضي داشت.

* به دليل بازي امشب تيم ملي مقابل بوسني به گفته ميرشاد ماجدي سرپرست آبي پوشان تمرين امروز عصر استقلال نيم ساعت زودتر برگزار مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها