کد خبر: ۲۳۲۵۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۴ تير ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال صبا گفت: سياست باشگاه صبا جوانگرايي است ولي من به خاطر رفاقت با مرفاوي و الهامي به اين تيم آمدم.

 

به گزارش پایگاه 598، پيروز قرباني در خصوص پيوستنش به تيم فوتبال صباي قم اظهار داشت: بيشتر به علت رفاقتي که با صمد مرفاوي و ساکت الهامي داشتم و در مس کرمان دوران خوبي را با آنها سپري کردم به تيم صبا پيوستم. من به دنبال آرامش بودم و اينکه بدون سر و صدا کار خود را دنبال کنم. اميدوارم که در اين تيم موفق باشم و فصل خوبي را سپري کنم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فکر مي‌کند با توجه به بازيکناني که اين تيم جذب کرده صبا چه رتبه‌اي در ليگ کسب کند گفت: امسال نمي‌شود چيزي گفت، به عقيده مسئولان، ليگ جوان شده و مشخص نيست که چه اتفاقي مي‌افتد و کدام تيم بتواند عملکرد بهتري داشته باشد. به هر حال سياست باشگاه صبا هم اين بوده که بازيکن اسم و رسم‌داري را جذب نکند و با بازيکنان جوان و با انگيزه کار خود را دنبال کند.

مدافع صبا افزود: هم‌اکنون نمي‌توان در مورد اهداف تيم‌ها صحبت کرد. ما سال گذشته در راه‌آهن به دنبال کسب سهميه بوديم اما در پايان با سلام و صلوات در ليگ باقي مانديم، همه تيم‌ها هدف‌هاي بلندي دارند اما اميدوارم بتوانيم به اين هدف‌ها برسيم.

وي در مورد اينکه وضعيت راه‌آهن مشخص و آيا تکليف طلبش از اين تيم مشخص شده، تأکيد کرد: اميدوارم هر چه زودتر اين مسأله مشخص شود و بازيکنان از بلاتکليفي خارج شوند، در حال حاضر که مسأله‌اي مشخص نيست و نمي‌دانيم چه کنيم، شايد از طريق فدراسيون فوتبال وارد عمل شويم، آنهايي که دم از قانونگرايي مي‌زنند بايد ببينيم چه اقدامي براي اين مسأله انجام مي‌دهند.

مدافع سابق تيم ملي در مورد عملکرد ملي‌پوشان در جام جهاني تصريح کرد: تيم ملي واقعاً در دو بازي اخير عملکرد بسيار خوبي داشت، آنها آبروي فوتباليست ها را حفظ کردند و به همين دليل از آنها تشکر مي‌کنم، جالب است افرادي که پيش از اين از فوتباليست‌ها انتقاد مي‌کردند حالا خود را سهيم مي‌دانند، ملي‌پوشان ما به بهترين نحو جواب آنها را دادند و از جان و دل مايه گذاشتند.

وي با اشاره به اينکه نتيجه‌گيري تيم ملي به علت برنامه‌هاي کي‌روش است، گفت: اگر تيم ملي نتيجه گرفت مهمترين علت آن برنامه‌ريزي کي‌روش بوده است که همه بازيکنان وظايف خود را در زمين مي‌دانند، به هر حال فرق مربي بزرگ در چنين صحنه‌هايي مشخص مي‌شود، اگر مي‌خواهيم فوتبالمان پيشرفت کند بايد خرج کنيم. نمي‌شود بگوييم که هزينه‌ها را کم کنيم و بخواهيم فوتبال هم پيشرفت کند. بايد امثال کي‌روش در فوتبال ما حضور داشته باشند نه به عنوان مربي بلکه به عنوان مدرس به فوتبال ما بيايند.

قرباني تأکيد کرد: در يک برنامه يادم است که يک کشتي‌گير درجه 8 که او را هم نمي‌شناختم فوتبال ايران مقابل آرژانتين را به تيم مالديو تشبيه کرد، اما ديديم که ملي‌پوشان‌مان چگونه بازي درخشاني مقابل ستاره‌هاي آرژانتين انجام دادند. نشان دادند که فوتبال با همه رشته‌ها متفاوت است. با تمام احترامي که براي ساير رشته‌ها قائلم، اما بايد بگويم شور و نشاطي که فوتبال در جامعه به وجود مي‌آورد با هيچ رشته‌اي قابل مقايسه نيست. بچه ها نشان دادند که به فوتباليست‌ها ظلم مي‌شود و صحبت‌هايي مي‌شود که واقعيت ندارد. يک مجري که انتقادهايي عليه فوتباليست‌ها انجام مي‌داد اما هم‌اکنون علاقمند آنها شده است، به گونه‌اي حرف مي‌زند که تعصب از خود را نشان مي‌دهد.ظاهرا اين آقاي مجري يادش رفته است که يکي دو ماه گذشته بدترين توهين‌ها را به فوتباليست‌ها انجام مي‌داد.

وي در مورد اينکه علت اين مسأله چه مي‌تواند باشد، گفت: شايد خيلي‌ها از اين حرف من ناراحت شوند اما علت اصلي آن به حسادت برمي‌گردد، دليل ديگر آن هم اين است که خيلي وقت‌ها مي‌خواهند ضعف‌هاي ساير جاها را بپوشانند و به همين دليل به اين مسائل رو مي‌آورند، هم‌اکنون مي‌گويند ليگ را جوان کنيد اما مي‌دانم به چه دليل است، به اين دليل است که مي‌خواهند پول بازيکنان را کاهش دهند، مي‌گفتند بازيکن فوتبال چهار کيلومتر هم نمي‌دود، اين چه حرفي است؟! اگر بازيکن در زمين بازي قدم هم بزند بيش از 5 کيلومتر راه رفته است، حالا هم مي‌بينيد در جام جهاني جواد نکونام که انتقادهاي زيادي عليه او بود 10 کيلومتر در هر بازي مي‌دود. بايد صادق باشيم و واقعيت‌ها را بگوييم.

مدافع سابق تيم فوتبال استقلال در خصوص جدايي سيدمهدي رحمتي از اين تيم تصريح کرد: معتقدم که استقلال در اين زمينه بيش از رحمتي ضرر کرد، آنها بايد پول بيشتري به دروازه‌باني بدهند تا جايگزين او پيدا شود، البته اگر پيدا شود. من در گذشته‌ام گفتم که اين اتفاقات در استقلال رخ مي‌دهد و رحمتي هم آخرين فردي نيست که از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌شود.

قرباني افزود: اين اتفاقات و رفتن بازيکنان از استقلال از مدتها پيش شروع شده است و برخوردهاي درستي در اين زمينه صورت نمي‌گيرد، از ابتدا هم همين‌گونه بوده است، من به عنوان يک دوست در مورد رحمتي صحبت مي‌کنم و کاري به ساير مسائل ندارم. براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم هر جايي که باشد عملکرد خوبي داشته باشد.

وي در مورد اينکه آيا اين اتفاقات در استقلال نگران‌کننده نيست، گفت: من نمي‌دانم که اين اتفاقات نگران‌کننده هست يا نه، به هر حال فرهنگي بوده که وجود داشته است. براي سيدمهدي رحمتي آرزوي موفقيت مي‌کنم و باز هم مي‌گويم که استقلال براي از دست دادن او ضرر کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها