کد خبر: ۲۳۲۳۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۰۳ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ، اشکان دژاگه در مصاحبه با سایت رسمی‌ فیفا می‌‌گوید: «مسی و اگوئرو و دی ماریا را در تیم خود نداریم پس باید به خوبی‌ در زمین خود هماهنگ باشیم. باید یک تیم باشیم و از نظر دفاعی محکم باشیم. این چیزی است که مربی‌ از ابتدای تورنمنت به دنبال آن بوده است.»

به گزارش سایت رسمی‌ فیفا، دژاگه ادامه می‌‌دهد: «مربی‌ زمان زیادی را در تمرینات صرف مطمئن شدن از نظر قدرت دفاعی ما کرد و حالا نیجریه و آرژانتین شانس زیادی روی دروازه ما نداشتند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، این تنها راهی‌ است که می‌‌توانیم آن را انجام دهیم. اگر جلو مسی باز بازی می‌‌کردیم کار ما را تمام می‌‌کردند.»

پیروزی برابر بوسنی شانس ایران را برای صعود از گروهش افزایش می‌‌دهد. حالا مهاجم باشگاه فولهام در مورد بازی آخر ایران می‌‌گوید:”اینکه هنوز گلی‌ نزدیم را باید برطرف کنیم. در مقابل آرژانتین بد شانس بودیم. شانس‌های زیادی داشتیم و یکی‌ از آن بازی‌های بود که همه خوب بازی کردند. سخت است که چنین بازی‌های را ببازید با این حال باید از مسی هم تعریف کنیم. زمان‌های که بازی گره خورده فقط بازیکنان بزرگ از پس از بر می‌‌آیند. با این حال مثبت فکر می‌‌کنیم و به بازی خود افتخار می‌‌کنیم.

«در واقع من فکر می‌‌کردم مقابل آرژانتین گل می‌‌زنم. فکر می‌‌کردم ضربه سری که زدم حتماً وارد دروازه می‌‌شود ولی‌ بار دیگر باید دروازه بان آنها را تحسین کرد. فکر می‌‌کنم گل خواهیم زد. ما بازیکنانی که بتوانند خطرناک باشند را داریم و بازی دوم خطرناک تر از بازی اول بودیم. امیدوارم که بازی آخر یک قدم به جلو باشد. حتما برای گل زدن به میدان می‌‌رویم. از این نکته اطمینان دارم. تنها کاری که باید بکنیم ادامه روند خوب خود و پیشرفت در نواحی دیگر زمین است. این کار را بکنیم حتما صعود می‌‌کنیم.»

اشکان از جام جهانی‌ و تجربیات شخصی‌ هم صحبت می‌‌کند:”بودن در جام جهانی‌ نقطه روشن کارنامه من است. هر بازیکنی انتظار آن را می‌‌کشد. بودن در برزیل و این جو خاص است. واقعاً از آن لذت می‌‌برم. باور کنید که می‌‌خواهم تا آنجا که می‌‌شود در برزیل بمانم.”

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها