کد خبر: ۲۳۲۳۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۳ تير ۱۳۹۳
سرمربي تراکتورسازي که سابقه بازي در جام جهاني 2006 را هم دارد با تمجيد از کي‌روش مي‌گويد اردوهايي که اين مربي پرتغالي براي تيم ملي در نظر گرفت به لحاظ بدني خيلي کمک کرده است

 

به گزارش پایگاه 598 ،رسول خطيبي درباره عملکرد تيم ملي ايران در دو بازي گذشته‌اش در جام جهاني گفت: بگذاريد از مبناي موفقيت فعلي فوتبال‌مان شروع کنيم. خاطرتان هست که کي‌روش با اتمام ليگ، تيم را به اردو برد و بدن بازيکنان تيم ملي را آماده کرد. در حال حاضر نقطه قوت تيم ملي همان بدنسازي‌اي است که او انجام داد. قواي بدني خوب ما موجب شده که عملکردي درخشان داشته باشيم و حتي نسبت به خيلي از تيم‌هاي جام جهاني هم به لحاظ بدني شرايط بهتري داريم. او با آن اردو به ما خيلي کمک کرد و اگر خوش شانس بوديم مي‌شد هم نيجريه را ببريم و هم آرژانتين را از پيش روي برداريم. ما واقعا آنقدر خوب کار کرده بوديم که توانايي شکست هر دو تيم را داشتيم و تنها بدشانسي و کم تجربگي مانع از موفقيت ما شد.

به نقل از فارس، او افزود: اگر مي‌شد کنار اين بدنسازي خوب، سه تا چهار بازي دوستانه بهتر هم برگزار کنيم حتما بهتر نتيجه مي‌گرفتيم. متاسفانه کمي خلا بازي‌هاي تدارکاتي ما را اذيت کرد وگرنه به لحاظ بدني، کي‌روش تيم بسيار خوبي را آماده کرده بود. ما به لحاظ بدني نشان داديم چيزي کمتر از باقي تيم‌ها نيستيم و فکر نمي‌کنم کسي بود که انتظار داشت ما اين قدر خوب کار کنيم. ما مي‌توانستيم هر دو بازي را ببريم و فکر مي‌کنم همه از عملکرد تيم ملي راضي بودند. ما اگر از گروه‌مان هم صعود نکنيم، بهترين عملکرد ممکن را داشته‌ايم و بايد به کي‌روش و بازيکنان بابت اين تيم تبريک گفت.

سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا اميدي به صعود تيم ملي به مرحله بعدي جام جهاني دارد، بيان کرد: براي حضور در جام جهاني همه چيز دست خودمان بود. سه بازي را بايد مي‌برديم که صعود کنيم و اين اتفاق افتاد. الان بايد اميدوار به بازي آرژانتين و نيجريه هم باشيم. ان‌شاءالله که بوسني را مي‌بريم و آرژانتين هم نيجريه را مي‌برد تا به مرحله بعدي صعود کنيم.

خطيبي در پايان با حمايت از تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: کي‌روش‌ عملکردي فوق‌العاده در تيم ملي داشته است. اگر اين تيمي که او دارد را با تيم ملي 2006 و 98 مقايسه کنيد، متوجه مي‌شويد اين تيم به لحاظ نفر ضعيف‌تر از آن تيم‌هاست اما چون يک مربي بزرگ دارد، توانسته قابليت‌هايش را آشکار کند. او نشان داده که يک مربي چقدر مي تواند روي تيم موثر باشد و اعتقاد دارم که همه تلاش‌مان بايد تمديد قرارداد با او باشد. هرچند که کي‌روش بايد توجهي هم به ليگ برتر بکند به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند که در برنامه تيم‌ها خللي وارد نشود. حضور او مي‌تواند خيلي به فوتبال ما کمک کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها