کد خبر: ۲۳۲۱۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۰۲ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، شهروندان کویتی با تجمع در مقابل روزنامه "الجریده" در پایتخت کویت، اعتراض خود را نسبت به مقاله انتقادی از مرجع عالیقدر شیعیان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، تجمع کنندگان کویتی که در میان آن‌ها نمایندگان پارلمان نیز حضور داشتند، شعارهایی همچون "یا دشمنان انسانیت، سیستانی خط قرمز است" و "برادران اهل تسنن و تشیع، ما این وطن را نمی‌فروشیم" را سر دادند.

پیش‌تر روزنامه الجریده مقاله‌ای از صالح القلاب، وزیر اطلاع‌رسانی اسبق اردن منتشر ساخت که وی در آن از دعوت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان برای مبارزه با گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" انتقاد کرده بود.

تجمع کنندگان کویتی مخالفت خود را با این مقاله اعلام و تاکید کردند که این مقاله اهانتی غیرقابل قبول به مرجع عالی‌قدر شیعیان است.

آن‌ها تاکید کردند: زمانی که نویسنده این مقاله به آیت‌الله سیستانی اهانت می‌کند، با این اقدام احساسات مسلمانان و شیعیان را جریحه دار می‌کند.

تحصن کنندگان مخالفت خود را با تلاش آتش افکنی طایفه‌ای و اهانت به مقامات اسلامی چه از اهل تسنن یا تشیع اعلام کردند.

پس از اینکه تعدادی از مراجع مسلمانان از جمله آیت الله سیستانی برای جنگ با داعش فتوا دادند، ده‌ها هزار تن ظرف روزهای گذشته از استان‌های عراق برای جنگ با داعش داوطلب شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها