کد خبر: ۲۳۲۰۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۲ تير ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته فصل خوبي را پشت سر نگذاشتم اما فصل آينده يکي از بهترين سال‌هاي فوتبالي من در استقلال خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه 598،احمد جمشيديان در خصوص تمديد قراردادش با استقلال اظهار داشت: با توجه به مصدوميت‌هاي سال گذشته و اتفاقاتي که افتاد آن چيزي که من و باشگاه انتظار داشتيم برآورده نشد، حس کردم دينم را به استقلال ادا نکردم و به همين خاطر قراردادم را با اين تيم تمديد کردم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: سال خوبي را پشت سر نگذاشتم اما امسال هواداران استقلال جمشيديانِ متفاوتي خواهند ديد و مطمئن باشند که يکي از بهترين سال‌هاي فوتبالي‌ام را در استقلال پشت سر خواهم گذاشت.

هافبک استقلال در مورد اينکه شنيده مي‌شد وي در ليست خروجي استقلال قرار داشت، تصريح کرد: من هم مانند ساير بازيکنان استقلال مذاکراتي را با باشگاه داشتم و اين کار از هفته گذشته آغاز شد. مذاکره با استقلال را رسانه‌اي نکردم و به مدت 2،3 هفته‌اي با هيچ رسانه‌اي گفت‌وگويي انجام ندادم.

جمشيديان تصريح کرد: بهترين دوران فوتبالي‌ام را قبلا با امير قلعه‌نويي پشت سر گذاشتم و او هميشه به من لطف داشته است. طلب فصل گذشته‌ام را به خاطر استقلال و قلعه‌نويي به باشگاه بخشيدم و اميدوارم اين فصل بتوانم انتظارات را برآورده کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها