کد خبر: ۲۳۱۸۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۱ تير ۱۳۹۳
روزنامه اسپانیایی آس مدعی شد که داور صرب بازی ایران و آرژانتین دو پنالتی واضح را نگرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه ، وب سایت وابسته به روزنامه آس اسپانیا با انتشار تصاویر ویدئویی مربوط به دو صحنه مشکوک بازی ایران و آرژانتین مدعی شد که داور این بازی دو پنالتی را برای ایران نگرفت.

 

در توضیح مربوط به این فیلم کوتاه منتشر شده آمده است که داور این دیدار بدون هیچ واکنشی از کنار این دو پنالتی گذشت و بازیکنان و مربیان تیم ملی ایران به شدت از این نحوه قضاوت عصبانی بودند.

 

طبق نوشته آس، در صورتی که داور پنالتی روی دژاگه را اعلام می کرد، جریان بازی عوض می شد و آرژانتین نمی توانست پیروز میدان لقب بگیرد.

 

همچنین سایت روزنامه پرتیراژ مادرید با انتشار تصویر مربوط به صحنه پنالتی گرفته نشده برای ایران نوشت: خطای سابالتا واضح بود.

 

در گزارش مارکا از صحنه مشکوک به پنالتی در قدیقه 55 بازی آمده است: داور صرب این بازی هیچ واکنشی به این خطای واضح نشان نداد، مشخص است که مدافع آرژانتین پای بازیکن ایرانی، دژاگه را می زند و او را به زمین می اندازد.

 

بخش ورزشی روزنامه ال پایس اسپانیا در گزارش خود از بازی ایران و آرژانتین نوشت: «فوتبال ایران متحول شده و آرژانتین برابر این تیم به دردسر افتاده بود.»

 

در این گزارش آمده است: «ایران با فوتبالی که به نمایش گذاشته بود، جهان فوتبال را شگفت زده کرد. بازیکنان کی‌روش عالی بازی کردند و البته این لیونل مسی بود که باید در دقایقی پایانی تفاوت فوتبال دو کشور را به آنها یادآوری می کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها