کد خبر: ۲۳۱۶۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران گفت: آرژانتين براي گل‌زني راهي پيدا نکرد.
به گزارش 598، ابراهيم آشتياني در مورد نيمه اول ديدار مقابل آرژانتين گفت: ايران در کار دفاعي بسيار خوب و عالي کرد. متأسفانه همچنان در بين بچه‌هاي ما ترس وجود دارد و وقتي صاحب توپ مي‌شويم نمي‌توانيم از موقعيتمان استفاده کنيم. بايد فعاليتمان را در کار حمله بيشتر کنيم.

وي افزود: آرژانتين براي رسيدن به گل راهي پيدا نکرده و تنها توپ را به کناره‌ها مي‌برد. خوشبختانه توپ‌هاي آنها از کناره‌ها يا به اوت رفته يا توسط مدافعان ما دفع شده است. بچه‌هاي ما بايد بتوانند به يکديگر پاس بدهند و توپ را از منطقه دفاع جلو ببرند. بعيد مي‌دانم در جريان بازي بتوانيم به گل برسيم و بيشتر تمرکزمان را روي ضربات ايستگاهي بگذاريم که خدا را شکر تا کنون در اين مورد خوب عمل کرديم. باز هم تأکيد مي‌کنم بازيکنان بايد توپ را با چند پاس جلو ببرند تا دفاع نفس بکشد.

آشتياني در مورد اينکه آيا ايران در نيمه دوم اميدي به کسب امتياز دارد، خاطرنشان کرد: من در نيمه اول برنامه‌اي از آرژانتين براي رسيدن به گل نديدم، آرژانتين با توجه به بازي ايران مقابل نيجريه برنامه‌اش را روي حرکت از کناره‌ها گذاشته بود و کمتر مي‌بينيم آنها توپ را به عمق بياورند يا دريبل بزنند. حاج‌صفي نبايد موقع حملات در جلو بماند و بايد به دفاع کناري‌ها کمک کند. خوشبختانه پژمان منتظري و مهرداد پولادي عملکرد خوبي داشتند و توانستند حملات آرژانتين را دفع کنند.

کارشناس فوتبال ايران در پايان گفت: فوتبال ريسک است و بازيکنان ما نبايد بترسند. آنها مي‌توانند با چند پاس توپ را به جلو ببرند و موقعيت گل ايجاد کنند. در هر صورت بازي ايران در نيمه اول قابل قبول بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها