کد خبر: ۲۳۱۶۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
سنگربان تيم ملي فوتبال انگليس دوست دارد روي هاجسون در راس اين تيم بماند. او مي‌گويد از اين‌ که شاگرد هاجسون است احساس افتخار مي‌کند.

 

به گزارش پایگاه 598 ،انگليسي‌ها اميد زيادي به درخشش تيم‌شان در جام جهاني 2014 برزيل داشتند اما شاگردان روي هاجسون در هر دو ديدار خود برابر اروگوئه و ايتاليا تن به شکست دادند تا وداعي زودهنگام با جام‌جهاني داشته باشند.

به نقل از ايسنا، انتظار مي‌رفت فدراسيون فوتبال انگليس پس از اين ناکامي به همکاري خود با هاجسون باتجربه پايان دهد و سرمربي جديد را به عنوان جانشين او انتخاب کند اما انگليسي‌ها از عملکرد سرمربي خود راضي هستند و مي‌خواهند با او ادامه همکاري دهند.

جو هارت، سنگربان تيم ملي فوتبال انگليس هم دوست دارد که هاجسون در اين تيم بماند. او گفت: من خودم با بازيکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که دوست دارم هاجسون در تيم بماند. بايد اعتراف کنم که از اين که شاگرد او هستم افتخار مي‌کنم. هاجسون مربي بزرگ و شخصيتي است که مي‌تواند انگيزه و شور و هيجان را در بازيکنان به وجود آورد. از او چيزهاي زيادي ياد گرفته و اميدوارم که قراردادش را تمديد کند.

او ادامه داد: متاسفانه در برزيل بدشانس بوديم. درست است که در هر دو ديدار خود تن به شکست داديم اما عملکرد خوبي داشتيم و حداقل مي‌توانستيم به تساوي برسيم. به نظر من عملکرد رضايت‌بخشي در جام‌جهاني برزيل داشتيم و اگر بدشانسي نبود مي‌توانستيم به دور بعد صعود کنيم. به هر حال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد.

البته گري دايک، رئيس فدراسيون فوتبال انگليس هم پيش از اين در گفت‌وگويي که با شبکه اسکاي اسپورت داشت، از ماندن هاجسون در اين تيم تا سال 2016 خبر داد و گفت: هاجسون از حمايت فدراسيون فوتبال برخوردار است و نمي‌خواهيم پس از ناکامي در برزيل او را از کار برکنار کنيم. او تا پايان قراردادش يعني تا سال 2016 به کار در تيم ملي انگليس ادامه خواهد داد؛ هر چند ما در هر دو بازي خود در جام‌جهاني متحمل شکست شده و از دور رقابت‌ها کنار رفتيم. از هاجسون مي‌خواهيم که به کار خود ادامه دهد؛ چرا که تيم او در برزيل نمايش خوبي داشت و با وجود شکست برابر حريفان سربلند از ميدان خارج شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها