کد خبر: ۲۳۱۵۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مسئولان برای جوانان کار راضی‌کننده‌ای نکرده‌اند گفت: بیشتر شعار می‌دهیم اما در عمل توجه نمی‌کنیم انان را تشویق به ازدواج می کنیم اما وام ازدواج نمیدهیم.

به گزارش پایگاه 598 ، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان درباره تعلل مسئولان در ارایه وام ازدواج گفت:جوانان نجیب ایران در پیچ و خم‌های انقلاب با حضرت امام (ره) همراه بودند و در اوایل انقلاب کمیته سپاه پاسداران توسط همین جوانان تشکیل شد.

 

وی افزود: پس از اینکه جنگ حق علیه باطل اتفاق افتاد همین جوانان بودند که به جبهه‌های نبرد رفتند و همچنین در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری جوانان حماسه سیاسی را خلق کردند.

 

عزیزی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) بر حمایت از جوانان و تکریم آنان تأکید دارد، تصریح کرد: شاهدیم که جوانان در همه عرصه‌ها هم همیشه وظیفه خود را انجام داده‌اند اما ما مسئولان برای جوانان کار ملموسی را که جوان را راضی کند، نکرده‌ایم.

 

وی افزود: مشکل مسکن، وام ازدواج، اشتغال از جمله مسایل مربوط به جوانان است که نتوانسته‌ایم گام‌ بلندی را در این زمینه برداریم.

 

وی تصریح کرد: مسئله وام ازدواج که قرار بود به عنوان فوریت در مجلس مورد بررسی قرار گیرد مورد موافقت قرار نگرفت و کلیات وام ازدواج در مجلس بایگانی شده است.

 

عزیزی تصریح کرد:  چگونه می‌توانیم به جوانان بگوییم ازدواج کنید وقتی همه حرفهایمان در حد شعار باقی می ماند و عملی نمی شود.

 

رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این کمیسیون مسایل و مشکلات جوانان را پی‌گیری می‌کند که یکی از آنان مشکل وام ازدواج است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها