کد خبر: ۲۳۱۴۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
تیم ملی فوتبال ایران در دومین رقابت خود در جام جهانی برزیل، فردا شنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران، به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود.
سایت رسمی فدراسیون گزارشی تصویری و کامل از سفر تیم ملی به شهر بلوهوریزونته محل دیدار تیم ملی با آرژانتین منتشر کرده است که در زیر می خوانید:
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی صبح پنج شنبه و از ساعت 11:00 صبح هتل سزار پارک در سائوپائولو را به مقصد کمپ کورینتیانس ترک کردند تا آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با آرژانتین انجام دهند.

 

 بازیکنان پس از ورود به کمپ، به مدت سی دقیقه در سالن اجتماعات باشگاه حاضر شدند و پس از دیدن آنالیزهای مختلف از دیدارهای آرژانتین و اعلام نقاط قوت و ضعف تیم ملی به بازیکنان به تمرینات خود پرداختند. تمرین امروز صبح بازیکنان با گرم کرده وانجام حرکات با توپ آغاز شد و پس از آن بازیکنان در زمین کوچک و تحت فشار تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

دکتر نصراله سجادی - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و علی کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین تیم ملی حاضر شدند و از نزدیک تمرین ملی پوشان را تماشا کردند.

 

در پایان تمرین تعدادی از بازیکنان ضربات ایستگاهی و ضربات پنالتی را تمرین کردند و کی روش - سرمربی تیم ملی هم پا به توپ شد.

 

در پایان تمرینات و به رسم هر روزه دو بازیکن برای مصاحبه به سالن کنفرانس مجموعه باشگاه کورینتیانس آمدند و با رسانه ها مصاحبه کردند. امروز حسین ماهینی و رضا حقیقی مقابل خبرنگاران نشستند.

 

کاروان تیم ملی ایران عصر روز پنج شنبه و ساعت 16:50 به فرودگاه سائوپائولو آمدند و از طریق باند فرودگاه وارد بخش ویژه فرودگاه شدند.

 

اعضای تیم ملی پس از استراحتی کوتاه در بخش ویژه فرودگاه وارد باند پرواز شدند و به سمت بلوهوریزونته حرکت کردند. پرواز تیم ملی به این شهر حدود 50 دقیقه به طول انجامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها