کد خبر: ۲۳۱۱۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
سوال اساسی و مهم اینکه، طی همه سال های گذشته، کدام رسانه حامی فتنه در داخل را می توان سراغ گرفت که به جهت فشارها و عدم حمایت ها تعطیل شده باشد؟ این درحالی است که در جبهه انقلاب، به دلایل فوق، چندین رسانه به صورت موقت یا دایمی فعالیت خود را متوقف کرده‌اند
سایت خبری- تحلیلی "ندای انقلاب" در آستانه ششمین سالگرد شروع به کار خود در عرصه رسانه ای کشور، به دلیل برخی مشکلات و افزایش فشارها و عدم حمایت مناسب تعطیل شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از "خیبرآنلاین"، در سال فرهنگ و در برهه ای که بسیاری از افراد داعیه دار حمایت از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند، یکی از رسانه های اثرگذار جبهه انقلاب که در مبارزه با جریان فتنه و انحرافی فعالیت موثری داشت، خبر تعطیلی خود را منتشر کرد.

نکته جالب توجه اینجاست که تولد این رسانه با آغاز فتنه 88 آغاز شده بود و اعلام تعطیلی آن نیز همزمان با سالگرد آن روزها توام شده است.

اگرچه در خبر منتشره در "ندای انقلاب" از فشارهای خاص به عنوان مهمترین علت تعطیلی این رسانه نام برده شده اما پیگیری های ما نشان می دهد که علاوه بر این فشارها که از سوی جریان فتنه و نیز جماعت موسوم به اعتدالی وارد شده، عدم حمایت حداقلی از آن، یکی از مهمترین عوامل توقف فعالیت ها ذکر شده است.



در شرایطی که تفاله های رسانه ای جریان فتنه در سایه سیاست تسامح و تساهل اعتدالیون فعالیت های آشکار خود را آغاز کرده و یک جنگ روانی سنگین را با حمایت رسانه های جبهه استکبار برنامه ریزی کرده اند، تعطیلی چنین رسانه هایی چه پیامی با خود به همراه دارد؟! کسانی که درتلاش هستند تا تنها فرم های گزارش دهی خود را پر کنند، چرا در برابر این اتفاق ناگوار سکوت کرده اند؟

سوال اساسی و مهمتر اینکه، طی همه سال های گذشته، کدام رسانه حامی فتنه در داخل را می توان سراغ گرفت که به جهت فشارها و عدم حمایت ها تعطیل شده باشد؟ این درحالی است که در جبهه انقلاب، به دلایل فوق، چندین رسانه به صورت موقت یا دایمی فعالیت خود را متوقف کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها