کد خبر: ۲۳۱۱۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش 598، تمرین نوبت صبح استقلال ساعت 10:30 در زمین گلف مجموعه انقلاب انجام شد.

* در این تمرین جواد زرینچه و حنیف عمران‌زاده حضور نداشتند. مدافع استقلال به دلیل حالت تهوع اعلام کرد که نمی‌تواند در تمرین شرکت کند.

*هنگامی که بازیکنان در گوشه‌ای جمع شدند تا آماده تمرین شوند امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال به دستیارانش گفت که به آرش برهانی بگویند که لباسش متفاوت از سایر بازیکنان است و بهتر است لباس یک شکل با دیگر بازیکنان بپوشد.

* بازی بدون گل برزیل مقابل مکزیک و همچنین تساوی یک بر یک کره‌جنوبی مقابل روسیه موضوع اصلی صحبت مربیان استقلال در تمرین بود. مربیان استقلال از بازی خوب کره‌جنوبی تعریف و تمجید می‌کردند و معتقد بودند آنها به مراتب بهتر از روسیه بازی کردند.

* محمد قاضی و 2 بازیکن دیگر در حال کمک به تدارکاتچی‌های استقلال بودند و کولمن و آب‌ آشامیدنی را با خود به زمین گلف آوردند که این مسئله باعث تعجب خبرنگاران شد. در این لحظه قلعه‌نویی گفت که در فوتبال دنیا بازیکنان از این کارها انجام می‌دهند. زمانی که در تمرینات بایرلورکوزن شرکت می‌کردم شاهد چنین صحنه‌هایی بودم. یک بار در یکی از تمرینات بایرلورکوزن بازیکنان متوجه شدند که یکی از آن توپ‌ها گم شده به همین دلیل تمرین نکردند و همه بسیج شدند تا آن توپ را پیدا کنند. در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان حس مسئولیت‌پذیری دارند.

* استقلالی‌ها سال گذشته در یکی از بازی‌های خود به حمایت از بیماران خاص موسسه اُتیسم پلاکاردی به همراه خود داشتند که این موسسه با ارسال لوح تقدیری از استقلال تشکر کرد. این مسئله را میرشاد ماجدی سرپرست استقلال به خبرنگاران اعلام کرد.

* تعداد کم بازیکنان در تمرین باعث شده بود تا قلعه‌نویی به شوخی بگوید تمرین نوبت عصر بازیکنان زیاد داریم اما هنگام دویدن بازیکن نداریم.

* بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به دویدن در تپه‌های گلف پرداختند و سپس تمرینات کششی را انجام دادند.

* تمرین نوبت بعدازظهر استقلال ساعت 18:30 در کمپ این باشگاه انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها