کد خبر: ۲۳۱۰۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش 598، سرمربي تيم ملي فوتبال نيجريه شب گذشته (سه‌شنبه) در نشست خبري حاضر شد و درباره شرايط اين تيم و همچنين انتقادهايي که پس از بازي مقابل ايران از او انجام شد، صحبت کرد.

به نقل از ايسنا، کشي با اشاره به اين که انتظارها از نيجريه بي‌جهت زياد بود، گفت: مي‌دانيم که در بازي مقابل ايران چه چيزهايي اشتباه پيش رفت اما خيلي از مردم متوجه نمي‌شوند. دليل آن هم اين است که انتظارات زيادي از ما وجود داشت و هواداران فکر مي‌کردند که ايران يک تيم ساده است. در واقع آنها ايران را دست کم گرفته بودند اما شما در فوتبال اين روزها نمي‌توانيد اين کار را انجام دهيد. بازي شب گذشته مکزيک و برزيل را در نظر بگيريد. چه عملي انجام مي‌دهيد؟ آيا به خاطر اين که برزيلي‌ها نتوانستند مکزيک را ببرند، آنها را مي‌کشيد؟

کشي گفت: اتفاقات بازي مقابل ايران تمام شده و بايد تمام حواس خود را روي بازي بعدي مقابل بوسني متمرکز کنيم. اين بازي تعيين کننده شانس صعود ما به مرحله بعد است.

سرمربي تيم ملي نيجريه با اشاره به بازيکنانش گفت: خوشحالم که آنها به تساوي مقابل ايران اين گونه فکر مي‌کنند. آنها مي‌دانند که بايد مقابل بوسني و هرزگوين بهتر بازي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها