کد خبر: ۲۳۱۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۳ مهر ۱۳۹۰
کیهان: سخنگوي اقليت مجلس ضمن اعتراف به اينكه اعضاي اين فراكسيون استقلال رأي ندارند، از تلاش ناكام براي ملاقات با برخي شخصيت هاي اصولگرا خبر داد.
داريوش قنبري گفته است: اصلاح طلبان تا به حال فعاليت جدي انتخاباتي نداشته اند و بيشترين تحرك انتخاباتي مربوط به فراكسيون اقليت مجلس يا همان اصلاح طلبان درون مجلس بوده است كه در آخرين جلسات فراكسيون مصوب شد، تصميمي خارج از تصميم كلي اصلاح طلبان گرفته نشود و در چارچوب سياست هاي كلي اصلاح طلبان در انتخابات حضور يابند.
وي در گفت وگو با اعتدال افزود: برگزاري ديدارهاي انتخاباتي با افراد شاخص از جمله آيت الله مهدوي كني، آيت الله آملي لاريجاني، دكتر علي لاريجاني و آيت الله هاشمي رفسنجاني، از جمله برنامه هاي ماست، اما هنوز عملي نشده است. آقاي تابش رئيس فراكسيون اصلاح طلبان، پي گير اين ملاقات ها هستند، اما نتيجه آن هنوز مشخص نشده است.
يادآور مي شود برخي اعضاي فراكسيون اقليت خواستار استقلال رأي نسبت به جريان فتنه گر حاكم بر جبهه اصلاحات هستند و به همين دليل تحت فشار پدرخوانده ها قرار گرفته اند.
افراطيون جبهه اصلاحات با روش نعل وارونه و چراغ خاموش درصددند در ظاهر نسبت به انتخابات ابراز بي ميلي كرده و - به زعم خود- قدرت چانه زني خود را با سياست ابراز ناز(!) افزايش دهند اما در واقع، تحركات گسترده براي حضور در انتخابات با مهره هاي سفيدي كه هنوز لو نرفته اند، شدت بخشيده اند. آنها در عين حال القاي نزديكي با طيفي از اصولگرايان در جهت اختلاف افكني در اين جبهه را در دستور كار دارند حال آن كه قاطبه اصولگرايان، مرزبندي صريحي با دست اندركاران و همراهان فتنه 88 دارند. يكي از دلايل القاي نزديكي با اصولگرايان، القاي اين نكته است كه گويا افراطيون از موقعيت «متهم و مجرم» در آمده و در حوزه «فعاليت و رضايت سياسي مجاز» قرار گرفته اند.
همزمان با اظهارات قنبري، منتجب نيا قائم مقام كروبي در حزب منحله اعتماد ملي نيز به ايلنا گفته است: صحبت هاي سيدحسن خميني در خصوص متشكل شدن نيروهاي اصيل انقلاب، ناشي از دلسوزي و دغدغه هاي ايشان است.
منتجب نيا توضيح نداد كه آيا پيوند ستاد كروبي با عناصر ضدانقلاب- كه بعضا حتي پس از ارتكاب خيانت هايي از كشور گريختند، با دغدغه متشكل شدن نيروهاي اصيل انقلاب بود يا در جهت عكس آن، اما افزود: تفكرات و ديدگاه هاي خاتمي و هاشمي پيشنهاداتي است كه اعلام شد اما گوش بدهكاري وجود نداشت كه به اين ها اهميت دهد.
وي با لحني توهين آميز گفت: افراد و بزرگاني مثل آيت الله مهدوي كني و حجت الاسلام ناطق نوري بايد خودشان را از محاصره افراد بي ريشه بيرون بياورند و به همان شرايط قبل بازگردند و تاثيرگذاري خودشان را در عرصه سياسي كشور نشان دهند.
اين اظهارات در حالي است كه محوريت فعاليت جبهه متحد اصولگرايان به عهده آيت الله مهدوي كني است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها