کد خبر: ۲۳۱۰۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
انقلابیون بحرینی با انتشار تصاویری خالی شدن خیابان‌های «السنابس» را به تصویر کشیده و اعلام کردند از صبح امروز نافرمانی مدنی، بحرین را فراگرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، انقلابیون منطقه «السنابس بحرین»، در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» با اعلام آغاز نافرمانی مدنی در بحرین، تصاویری از خالی شدن کامل خیابان‌های این منطقه منتشر کردند.

خیابان‌های بحرین کاملاً خالی شد+عکس

پیش از این، شمار زیادی از مردم بحرین در شهر «المالکیه» با برگزاری تظاهرات گسترده اقدام رژیم آل خلیفه در زمینه تحویل ندادن پیکر شهید «عبدالعزیز العبار» به خانواده‌اش را  محکوم و بر عزم خود برای شرکت در نافرمانی مدنی در روز چهارشنبه تاکید کردند.

 خیابان‌های بحرین کاملاً خالی شد+عکس

قرار است بحرین امروز (چهارشنبه) صحنه نافرمانی مدنی باشد و انقلابیون این کشور فردا در حرکتی جمعی به سوی مجتمع پزشکی السلمانیه حرکت کرده و اقدام منامه در بازداشت پیکر شهید العبار را محکوم کنند.

  خیابان‌های بحرین کاملاً خالی شد+عکس

از طرفی دیگر جریان «وفا بحرین» روز گذشته با انتشار بیانیه کوتاهی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر»، جمعه آینده را جمعه «قیام» نامید و مردم بحرین را به شرکت در تظاهرات گسترده آن دعوت کرد.

اهالی بحرین تقریبا از یک ماه گذشته و در پی تداوم بازداشت پیکر شهید «عبدالعزیز العبار» توسط نیروهای امنیتی نظام منامه، فعالیت‌های اعتراض آمیز گوناگونی را علیه حاکمان بحرین آغاز کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها