کد خبر: ۲۳۰۹۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
مهرداد پولادی می‌گوید در تیم ملی آرژانتین، غیر از مسی، دی ماریا، زابالتا و آگرو هم سرحالند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازخبرآنلاین ؛ مهرداد پولادی مقابل نیجریه استثنایی بود. او سه بار دروازه ایران را نجات داد. خیلی ها تصور می کردند پس از بازی مهرداد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود اما به شکل عجیبی قرعه به نام اوبی میکل بازیکن نیجریه افتاد. مهرداد هم پس از بازی از چنین انتخابی تعجب کرده است: «نمی گویم من باید انتخاب می شدم ولی بهترین بازیکن زمین قطعا باید از تیم ایران انتخاب می شد. عجیب بود که بازیکن نیجریه شد. همه بازیکنان از سید جلال گرفته تا نکونام، آندو، حاج صفی و.. عالی بازی کردند. واقعا نمی دانم چرا از نیجریه انتخاب کردند. هر کدام از بازیکنان ما شایستگی این عنوان را داشتند.»
اما چرا خودش نه؟ مهرداد که کلا پسر با اخلاقی است، می گوید: «ببیند من اگر کاری در زمین کردم وظیفه ام بود. باور کنید اصلا به این چیزها هم فکر نمی کنم. الان هم به این خاطر گفتم که واقعا حق ایران بود.»
مهرداد در اواخر بازی توپی را به کرنر زد که عجیب بود. پشت به بازیکن نیجریه بود و او مسلط تر به توپ. اما مهرداد آن توپ را زد تا دروازه ایران را از یک خطر صد در صد نجا بدهد. او درباره آن صحنه به خبرورزشی می گوید: «ایستاده بودیم و دفاع می کردیم. من هم اگر توپ را به اوت زدم، وظیفه ام بود. ببخشید اینجا هستم که همین توپ ها را بزنم و جلوی گل شدن شان را بگیرم.(خنده) ولی خدای خیلی به ما عزت داد. خیلی کمک کرد. از همه مهمتر دعای مردم پشت سرمان بود و توانستیم فعلا یک امتیاز بگیریم.»
پولادی بعد از دو سال سخت، حالا به اوج بازگشته. مکثی می کند و در این باره می گوید: «واقعا می دانید چقدر به من سخت گذشت. همه می دانستند جریان مصدومیت من چیست. خیلی سختی کشیدم. لطف خدا شامل حالم شد. باید از همه، از دوستان از طرفداران خانواده و خیلی ها تشکر کنم که من را تنها نگذاشتند. از کادر فنی که همیشه به من اعتماد داشت. اگر این دعاها نبود هرگز خوب بازی نمی کردیم.»
ایران به سرمربی نیجریه درس داد که حتی کوچکترین حریف را هم دست کم بگیرد، درست مثل کروش که حتی مالدیو را هم دست کم نمی گیرد. مهرداد چنین نظری می دهد: «من باید از کروش اول از همه تشکر کنم که یک تیم خوب ساخته. به هیچ بازیکنی متکی نیست. اگر نکونام نباشد، اگر پولادی نباشد، اگر دژاگه نباشد مهم نیست. بازیکنان دیگر هستند که جای آنها را پر کنند. تجربه کروش خیلی به درد ما خورده. حالا قطعا نیجریه هم تمام حریفان را جدی می گیرد. الان فوتبال نزدیک شده است.»
پولادی در پایان بازی تنها بازیکنی بود که لباسش را با بازیکن حریف عوض کرد. آیا او قانون را دور زد؟ «نه بابا قانونی نداریم که لباس عوض نکنیم. مشکلی نبود. من عوض کردم فکر کنم یکی دو تا از بچه ها هم موقع رفتن به رختکن عوض کردند. اصلا ایرادی ندارد.»
و اما بازی با آرژانتین. به جای جدال هاشم-مسی، حالا حرف از جدال مهرداد-مسی است. پولادی فکر می کند و می گوید: «ببیند آرژانتین که مسی نیست. من اصلا هیچ ماموریتی برای مهار او ندارم. در ضمن ما یک تیم هستیم. وظایف تقسیم شده است. مسی هم که قابل پیش بینی نیست. یکهو از چپ به راست می رود، از راست به وسط زمین. اگر فضا نداشته باشد می بینی به عقب برمی گردد تا توپ بگیرد. تازه، مگر آرژانتین فقط مسی است؟ الان دی ماریا خیلی سرحال است. زابالتا و آگرو عالی هستند. ما نباید به فکر مهار یک بازیکن باشیم. باید با یک تیم جلویشان بایستیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها