کد خبر: ۲۳۰۸۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
پس از مذاکره آبی ها با دروزاه بان های طراز اول، سنگربان فصل پیش استقلال فکر جدایی به سرش زده و می خواهد به تیم دیگری برود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مذاکره رسمی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با سوشا مکانی، کنار گذاشتن حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های این تیم و البته مربی مورد علاقه سیدمهدی رحمتی و عدم پرداخت مطالبات (حدود 900 میلیون) رحمتی سبب شده ادامه حضور این دروازه‌بان در جمع آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

سوشا مکانی یک روز قبل از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به صورت حضوری با نظری‌جویباری مذاکره کرد. مسئول نقل و انتقالات استقلال بر سر مسائل مالی با سوشا به توافق نرسید.

 

سوشا در تماسی تلفنی با مهدی رحمتی محور صحبت‌هایش را بازگو کرد و اظهار داشت جویباری گفته تو (مکانی) را به عنوان دروازه‌بان اول می‌خواهیم چون احتمال دارد رحمتی از استقلال جدا شود!

 

در ادامه ماجرا به کاپیتان استقلال گفته شده فعلاً مطالباتش پرداخت نمی‌شود و رقم قراردادش به نسبت لیگ سیزدهم باید کم شود و خلاصه همه چیز به سمت و سویی می‌رود که احتمال جدایی رحمتی را افزایش داده است.

 

قلعه نویی هم در واکنش به شرط و شروط رحمتی برای تمدید قرارداد گفته که دیگر نمی خواهد از او استفاده کند و پیغام خداحافظی اش را هم برای رحمتی فرستاده است.

 

در هر حال به نظر می‌رسد اختلاف اصلی مثل اکثر موارد بر سر پول است و استقلالی‌ها اگر می خواهند کاپیتان فصل پیش خود را حفظ کنند باید سر کیسه را شل کنند.

 

طبق شنیده‌های ما به رحمتی اطلاع داده شده از طرف استقلال در حال رایزنی با باشگاه روبین‌کازان و علیرضا حقیقی هستند تا این دروازه‌بان را جذب کنند.

 

گفته می شود رحمتی هم تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته و حتی تیم فصل بعدش را هم انتخاب کرده و امروز رسما آن را اعلام می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها