کد خبر: ۲۳۰۷۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل پيش از رويارويي با مکزيک در ديدار دوم جام جهاني اعلام کرد هر بار مقابل اين تيم قرار گرفته‌اند دچار مشکل شده‌اند.
به گزارش 598،ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک امشب و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه کاستلائو آغاز خواهد شد.

برزيل که در ديدار افتتاحيه موفق شده بود کرواسي را با نتيجه سه بر يک شکست دهد به مصاف مکزيکي خواهد رفت که با يک گل مقابل کامرون به برتري رسيده بود. اين دو تيم اکنون در رده‌هاي اول و دوم گروه A قرار دارند و پيروز اين ميدان بدون شک راهي مرحله حذفي رقابت‌ها خواهد شد.

به نقل از فارس، لوييس فليپه اسکولاري در مورد رويارويي با مکزيک گفت: هر بار که مقابل مکزيک بازي کرديم دچار مشکل شديم. به همين خاطر همه بازيکنان با اين ديدار آشنا هستند. آنها بايد شرايط خوبي از ابتدا تا انتهاي اين ديدار داشته باشند. هر دو تيم کيفيت بالايي دارند و توانايي کار با توپ در روي زمين را دارند. تمرين‌هاي ويژه‌اي براي رويارويي با مکزيک انجام داده‌ايم و اگر بتوانيم به پيروزي برسيم در شرايط بسيار خوبي براي رسيدن به مرحله بعد قرار مي‌گيريم.

اسکولاري افزود: مکزيک تيمي متفاوت با کرواسي است. آنها در زمين خودشان به حفظ توپ مي‌پردازند و تيمي بسيار خطرناک در ضد حمله‌ها هستند. سال گذشته با مکزيک پيکار کرديم اما رويارويي با اين تيم در سال جاري و آن هم در جام جهاني سخت‌تر است زيرا در جام جهاني همه براي رسيدن به پيروزي تلاش مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها