کد خبر: ۲۳۰۷۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۰
حجت الاسلام تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته با حضور در جمع مردم سنقر وکلیایی با سخنرانی در جمع مردم به سخنرانی پرداخت.
 به گزارش598 به نقل از برنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی در جمع پرشور چند هزار نفری مردم متدین و همیشه در صحنه سنقرو كلیایی در ورزشگاه تختی این شهرستان ،شكل گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم الشان و پیروزی دلاورمردان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس را از روی اعتقاد و عشق به ولایت و رهبری دانست.

وی گفت:این عشق و علاقه ،سرمایه عظیمی است كه ریشه در غدیر و عاشورا دارد و باید حفظ شودواین عشق است كه می تواند عاشورا را بوجود آورد،عاشورایی كه یكی از درسهایش زیر بار ذلت نرفتن است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به استقبال گرم و بی سابقه مردم استان كرمانشاه از مقام عظمای ولایت،این عشق را نشات گرفته از اعتقاد و ایمان به رهبر،مرجع و امامت در وجود امت دانست و گفت:این گونه ابراز عشق و محبت و برخورد های محبت آمیز را در هیچ جای دنیا نمی بینیم.

نماینده مقام معظم رهبری فریاد مرگ بر آمریكا را فرهنگ زیر بار ذلت نرفتن دانست و گفت:ملت ما فرزند فرزانه عاشورا است.

تقوی گفت:هنر امام (ره) اینست كه از منابع اصیل اسلامی فرهنگ ناب عاشورایی را بیرون كشید و در خانواده های شهدا و ایثار گران ریخت و ملت توانست 312 سال در برابر همه توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

وی ولی فقیه را محور نظام دانست و با تاکید بر اینکه همه باید خودشان را با ولی فقیه تنظیم کنند، گفت: امروز ملت،مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه و همه پروانه وار بر گرد شمع ولایت می گردند و می چرخند كه نمونه اش همین استقبال پر شور ملت قهرمان استان كرمانشاه از مقام معظم رهبری است.

همچنین در این اجتماع مردمی، امام جمعه سنقرو كلیایی گفت: امت اسلامی بر خود می بالد كه مولایشان،مقتدایشان،امامشان و مرجع دینی شان امام خامنه ای است.

وی با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی مقام معظم رهبری گفت:ایشان به اعتراف همگان،فروتن،با اخلاص،همه جانبه نگر، فقیه،آگاه به زمان، مفسر ژرف اندیش، معلم اخلاق، مدیر و مدبر در بحرانها،امین و مرید امام و امید و مراد مردم،فرصت ساز و تهدید سوز،استادی برجسته و ادیبی فرزانه و هنر شناسی فرهیخته است.

وی افزود:امام خامنه ای پرورش یافته امام راحل عظیم الشان می باشد و بیش از دو دهه است رهنمودهایش به عنوان دلیل راه و روشنگر تاریكیها بر این امت می بارد و با قوه و قدرت نظام اسلامی را پیش می برد.

امام جمعه سنقرو كلیایی گفت:مقام معظم رهبری امید دشمن را به یاس تبدیل و امید به آینده را در دل دوست افكنده است.

فرماندار سنقرو كلیایی نیز گفت:مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بی صبرانه منتظر حضور پر خیر و بركت مقام معظم رهبری و نماینده محترم ایشان در سنقرو كلیایی بوده اند و از چندین روز قبل با آذین بندی خیابانها و میادین شهرستان و برپایی ایستگاههای صلواتی ورود مقام معظم رهبری را جشن گرفته اند.

غلامرضا حیدری افزود:مردم این شهرستان به صورت خود جوش در قالب دهها كاروان مردمی برای استقبال از مقام عظمای ولایت عازم كرمانشاه شدند.

فرماندار سنقرو كلیایی از نماینده مقام معظم رهبری خواست سلام گرم و ارادت خالصانه و اعلام تبعیت كامل در اجرای اوامر و فرامین ولی امر مسلمین را به محضر شریف معظم له اعلام کنند.

نماینده مقام معظم رهبری و همراهان وی در بدو ورود به سنقرو كلیایی با همراهی مسئولان شهرستان در مزار شهدای گمنام و شهدای شهرستان حضور یافته و با نثار گل بر سر مزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها