کد خبر: ۲۳۰۷۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عملکرد تيم ملي در ساختار دفاعي مخصوصا عملکرد سيدجلال حسيني عالي بود.
 به گزارش 598، محسن بنگر ابتدا در خصوص بازي تيم‌ ملي ايران مقابل نيجريه اظهار داشت: در کل بازي بدي نبود، بچه‌ها در فاز دفاعي بسيار خوب کار کردند و فرصت زدن ضربه‌هاي بلند را هم به حريف ندادند که اين خودش يک موفقيت عالي بود.

به نقل از فارس، وي افزود: اگر بخواهيم از نظر يک بيننده حساب کنيم بازي خوبي نبود اما از نظر يک طرفدار اين نتيجه و بازي براي تيم‌ملي خوب بود و خيلي خوشحالم که بچه‌ها يک امتياز شيرين گرفتند.

وي در مورد عملکرد خط دفاعي و مخصوصا سيدجلال حسيني گفت: در ساختار دفاعي بسيار عالي کار کرديم مخصوصا عملکرد سيدجلال که مثل هميشه عالي بود. همين که در جام جهاني يک موقعيت خوب به حريف نمي‌دهيم خودش يک نقطه مثبت است که بايد از بچه‌ها تقدير کرد.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به سوالي که آيا ديدن بازي تيم‌ملي از تلويزيون کمي برايش سنگين نبود گفت: راستش را بخواهيد دلم نسوخت چون دوستان ديگري به جاي ما بودند که بازي کردند، حتما لياقت نداشتم که در بازي حضور نداشتم.

وي درباره بازي با آرژانتين تاکيد کرد: آرژانتين تيم خوب و شناخته شده‌اي است و انشاءالله اگر مانند بازي با نيجريه دفاع کنيم و گل نخوريم خوب است. کار خيلي سخت است اما انشاءالله دفاع مي‌کنيم و با تلاش بيشتر شايد اين تيم را هم متوقف کرديم.

بنگر درباره اردوي پرسپوليس در اردبيل گفت: زير شديدترين فشارهاي بدنسازي هستيم. شرايطي پيش آمده که اگر 20 دقيقه هم ما را به حال خودمان رها کنند فقط مي‌خوابيم. کارمان امسال در 3 جام بسيار زياد است و بايد اين فشارها را تحمل کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها