کد خبر: ۲۳۰۵۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش 598، به گزارش Four Four Two، در 11 بازی ابتدایی جام جهانی 2014، تیم ها موفق شده اند 37 گل به ثمر برسانند و رکورد خیلی خوب 3.36 گل در هر بازی را نشان می دهد و در این بین، تنها 3 تیم یونان، هندوراس و کامرون، نتوانسته اند دروازه حریفان را باز کنند. کشی و یارانش امشب از ساعت 23:30 مقابل ایران صف آرایی خواهند کرد، ولی سرمربی تیم آفریقایی اعلام کرده پرگل بودن بازی ها، سبب استفاده او از تاکتیک های تهاجمی بیشتر، نخواهد شد:

"به ثمر رسیدن 100 گل هم برای من مهم نیست. اگر فقط یک گل بزنیم و تا فینال همین گونه پیش روی کنیم، خیلی هم دوست خواهم داشت. تک تک شما خبرنگاران را هم خواهم بوسید. نمی خواهم در یک بازی، ده گل بزنیم و بازی بعدی ببینیم که حذف شده ایم. این اصلا قابل درک نیست. از هر راهی برای ارتقا و صعود تیمم، استفاده خواهم کرد. تا به حال در رقابت ها، همه چیز جذاب بوده است. بازیکنان بسیاری در خط حمله به کار گرفته می شوند و فوتبال خوبی هم ارائه می دهند، چون هوادار باید از آن لذت ببرد.

"در مورد تیمم باید بگویم که برایم به یک نوزاد یک و نیم ساله شباهت دارد. تیمی که در 1994 از ما به یک هشتم رسید، پنج یا شش ساله بود. ما مدت ها باهم بودیم، تجربه کسب کرده بودیم و تیممان هم بااستعداد بود. در تیم فعلی هم این فاکتورها وجود دارند، ولی قابل مقایسه با تیم 94، نیستند. در آن تیم روحیه هم بسیار بالا بود.

"برایمان اهمیتی ندارد حریف (ایران) از کجای دنیا آمده است، اگر می خواهیم صعود کنیم، باید این بازی را ببریم. اکنون بازیکنان ذهنیت خیلی خوبی دارند و در حال ارتقای آن هم هستیم و اگر به آن مهم برسیم، حتی بهتر از نیجریه 94 خواهیم شد.”

ایران و نیجریه امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران و از گروه ششم رقابت ها، در اولین بازی شان در جام جهانی 2014، به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها