کد خبر: ۲۳۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال فولادخوزستان پس از تمديد قرارداد با اين تيم گفت: خودم را مديون فولاد مي‌دانم و دوست داشتم که امسال هم در خدمت اين تيم باشم که به اين صورت هم شد و قراردادم را تمديد کردم

 

به گزارش 598،مهرداد جماعتي درباره تمديد قراردادش با فولاد، اظهار کرد: من بچه خوزستان هستم و از کودکي هم تيم فولاد را دوست داشتم. از ابتدا در فولاد رشد کردم و موفق هم بوده‌ام. فوتبالم را مديون فولاد مي دانم و دوست داشتم که امسال باز هم با توجه به مديريت خوب آقاي دهکردي در خدمت اين تيم باشم و به همين دليل براي ادامه همکاري در فصل آينده به باشگاه رفتم که به توافق هم رسيديم و روز گذشته نيز قراردادم را تمديد کردم.

به نقل از ايسنا، اين بازيکن تيم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين‌ که پيشنهادهايي از ساير تيم‌ها نيز داشت، آيا به آن گزينه‌ها هم فکر کرد، گفت: يک سال توافقي ديگر هم با فولاد داشتم. چند پيشنهاد خيلي خوب از تيم‌هاي ديگر نيز داشتم ولي خواست خودم اين بود که ابتدا با باشگاه فولاد صحبت کنم و ببينم شرايط به چه صورت است. اولويت خودم با فولاد بود و خوشبختانه هم که روز گذشته با دهکردي صحبت کردم و به توافق نيز رسيدم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال که به نظرش فولاد در فصل جديد مي‌تواند از عنوان قهرماني خود دفاع کند، عنوان‌ کرد: فکر مي‌کنم 80، 90 درصد تيم سال گذشته‌مان را داريم. البته يکي دو نفر از بازيکنان‌مان از تيم جدا شدند و اميدوارم که باشگاه بتواند جايگزين خوبي براي آنها داشته باشد. مطمئن هستيم که با توجه به پتانسيل بازيکنان‌مان مي‌توانيم نتيجه بگيريم و از قهرماني‌مان دفاع کنيم.

جماعتي همچنين درباره حضور اسکوچيچ در فولاد گفت: روز گذشته او را در باشگاه ديدم. فردي با شخصيت، جوان و بسيار خوب است و فکر مي‌کنم در فصل پيش‌رو بتوانيم با اين مربي و تيم، مانند سال گذشته موفق شويم.

وي در ادامه در پاسخ به پرسش ديگري درباره عدم حضور در جام‌جهاني همراه با تيم‌ ملي خاطرنشان‌ کرد: به هر حال قسمت نبود و اين نظر کي‌روش بود که در اين رقابت‌ها همراه با تيم‌ ملي نباشم. به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم و براي تيم‌ ملي آرزوي موفقيت و دعا مي‌کنم که تيم‌ ملي بتواند موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها