کد خبر: ۲۳۰۴۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: «قرارداد ۹ بازیکن با استقلال قطعی شده است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سید سعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: «در جلسه امروز فقط نثاری نبود چرا که او با قالیباف جلسه‌ای داشت اما دیدید که نجف‌نژاد هم به این جلسه آمد و خودتان شاهد بودید.»

 

وی افزود: «در این جلسه درباره دو محور صحبت کردیم. بحث اول در خصوص قطعی شدن حضور 5 بازیکنی که جذب کردیم، بود و همچنین در مورد 4 بازیکن از فصل گذشته به نام‌های عمران‌زاده، نوری،‌ قاضی و برهانی که قراردادشان تمدید شد. قراردادهای آنها حداقل 2 ساله است. 4 ملی‌پوش داریم که هم اکنون در برزیل حضور دارند و تکلیف آنها بعدا مشخص می‌شود.»

 

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: «با رحمتی در حال مذاکره هستیم و نتایج آن به زودی مشخص می‌شود اما تا این لحظه امضای قرارداد با 9 بازیکن قطعی شده است. هنوز 3 سهمیه لیگ برتری داریم.»

 

افجه‌ای در خصوص بازیکنانی که استقلال جذب کرده است گفت: «ابراهیمی، فخرالدینی، شهباززاده، گروسیان و خرسندیان 5 بازیکن جدید تیم ما هستند. ما برای زیر 23 سال سهمیه‌های زیادی داریم.»

 

وی در خصوص پیشنهاد پدیده به رحمتی گفت: «وارد جزئیات این موضوع نمی‌شوم.»

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بحث آکادمی این باشگاه خاطرنشان کرد: «خیلی وارد جزئیات نمی‌شوم اما صحبت‌های مطرح شده درباره ساختار آکادمی بود که هنوز هم این صحبت‌ها ادامه دارد و شاید تا امشب هم این جلسه طول بکشد. درباره محل، ساختار و بودجه آن صحبت‌هایی مطرح شده که با گذشته فرق دارد و قرار است اصغر حاجی‌لو هم به این جلسه بیاید و نظراتش را اعلام کند.»

 

افجه‌ای در مورد قرارداد باشگاه استقلال با آل‌اشپورت گفت: «در این باره بحثی نشده و باید بگویم که قبلاً هم صبحت‌هایی در این مورد شده بود و این موضوع در دست بررسی است.»

 

وی در پایان در مورد تیم‌های پایه استقلال خاطرنشان کرد: «ما بودجه خوبی برای این تیم در نظر داریم و می‌خواهیم به جای تیم‌داری، تیم‌سازی کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها