کد خبر: ۲۳۰۳۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
لئو با آخرین دریبل پیش از گل، دو مدافع بوسنی را در بستر یک کمدی دل آرته روی سن برد تا دیگر نه خیال مزدک میرزایی راحت باشد و نه ملی پوشان تیم ملی ایران.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کم تر از 10 ثانیه پس از آن که گزارشگر ایرانی، از شانس بالای ایران برابر آرژانتینی و امیدواری دو چندان یوزپلنگ ها به خاطر "نافرمی" این روزهای مسی می گفت، پسرک بادپای روزاریو، یکی از فرارهای "ترید مارک" شده اش را به نمایش گذاشت و مثل برق و باد توپ را چسباند به قلب تور و با آن شادی گل وحشتناک، از فشار وحشتناک این روزها حکایت کرد.

 

لئو با آخرین دریبل پیش از گل، دو مدافع بوسنی را در بستر یک کمدی دل آرته روی سن برد تا دیگر نه خیال مزدک میرزایی راحت باشد و نه ملی پوشان تیم ملی ایران.

 

لاپولگا، علیرغم همه حرف و حدیث ها و پیش بینی ها، کاملا آماده است و می تواند یک چالش تماشایی برای بچه های تیم ملی رقم بزند.

 

مهار او بی تردید یک شاهکار تاریخی است اما فارغ از آنچه در مستطیل سبز روی می دهد، این یک نبرد جاودانه برای 90 دقیقه لذت بردن از فوتبال خواهد بود.

 

نبرد با پسرکی که برای چند سال مثال اول فوتبالی های ایران بوده و حالا بالاخره خود را در محک بهترین های فوتبال این کشور قرار خواهد داد.

 

گفتنی است یکی از دو گل آلبی‌سلسته را در این بازی لیونل مسی، ‌کاپیتان و مهاجم این تیم در دقیقه 65 به ثمر رساند. آمار عملکرد خیره کننده او را که 90 دقیقه در زمین بازی حضور داشت و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، مشاهده می‌کنید:

 

دریافت توپ: 97 بار

 

موفقیت در نبردهای نفر به نفر: 52.6 درصد

 

موفقیت در نبرهای هوایی: صفر

 

توپ ربایی: صفر

 

گل: یک

 

شوت داخل چارچوب: یک

 

تعداد کل شوت‌ها‌: چهار

 

تکل: یک

 

تکل موفق: یک

 

کل پاس‌ها: 70

 

درصد پاس‌‌های بلند: یک درصد

 

دقت پاس: 80 درصد

 

پاس برای شوت: چهار

 

پاس گل: صفر

 

خطای مرتکب شده: یک

 

خطا از سوی بازیکن حریف: دو

 

کارت زرد: صفر

 

کارت قرمز: صفر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها