کد خبر: ۲۳۰۳۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: «انسجام تیمی ایران در بازی‌های دوستانه باعث امیدواری‌ام شد.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از برنا، سهراب بختیاری زاده آخرین گلزن ایران در جام جهانی است. او با تک گلی که مقابل آنگولا به ثمر رساند گلزنی در جام جهانی را در کارنامه اش ثبت کرد.

 

بختیاری زاده درباره ارزیابی از شرایط تیم ملی گفت: «قواعد فوتبال برای همه تیم های دنیا یکسان است و تنها چیزی که تیم ها را از هم جدا می کند خلاقیت بازیکنان و کادر فنی آن تیم است. شکل بازی تیم ها را می توان تشخیص داد اما با شروع بازی شاهد رفتارهای فنی فی البداهه از بازیکنان هستیم.»

 

وی ادامه داد: «ما بازی سختی مقابل نیجریه داریم و شکی نیست که این تیم باکیفیت است. وقتی شکل تیمی نیجریه را نگاه می کنیم می بینیم که آنها کاملاً از ایران برتر هستند اما این دلیل نمی شود که ناامید و بی خیال باشیم و خودمان را از قبل بازنده بدانیم. بچه های ما پتانسیل نتیجه گرفتن مقابل نیجریه را دارند باید ببنیم اهداف تیم ما چیست. تیمی که می خواهد پدیده باشد حتی می تواند بازنده ای سربلند باشد.»

 

بختیاری زاده درباره خط دفاع تیم ملی گفت: «من تمام خطوط تیم ملی را به هم مرتبط می دانم. اگر خوب دفاع می کنیم معلوم است که همه بازیکنان در دفاع کردن عمل کرد خوبی دارند. وقتی بازی های دوستان تیم ملی را دیدم انسجام تیمی ایران ذهنم را مشغول کرد. بازیکنان ما به خوبی در یک سوم زمین خودی دفاع می کنند و بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار می دهند.»

 

وی در پایان تاکید کرد: «اعتقاد من این است که ما حتی می توانیم در صورت بازنده بودن منسجم باشیم و خوب بازی کنیم. اگر مساوی کنیم یا ببریم که نور علی نور است. مهم این است که فوتبالمان سر و شکل خوبی داشته باشد و رفتار فنی اخلاقی بازیکنان خوب باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها