کد خبر: ۲۳۰۳۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
هافبک ارزشمند فوتبال کشورمان برای آینده مبهم خود چهار را در پیش رو دارد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از ايپنا ، علی کریمی که شاید خیلی ها 2 ماه قبل تصور می کردند او باید الان با تیم ملی در جام جهانی حاضر باشد، به نظر می رسد هنوز نتوانسته بعد از شوک دعوت نشدن به تیم ملی با خودش کنار بیاید. این روزها شایعات زیادی پیرامون جادوگر سرخپوش شنیده می شود که در واقع او را در یک چهارراه قرار داده است.

 

راه نخست برای کاپیتان سابق تیم ملی تمدید قرارداد با تراکتورسازی است که فصل گذشته نسبتا در این تیم تبریزی موفق بود. او به خطیبی قول داده تا هفته آینده خبر بدهد تا تصمیمش برای ماندن یا نماندن در تراکتور چیست. البته شاید کمی عجیب به نظر بیاید که کریمی زیر نظر همبازی سابقش یعنی رسول خطیبی کار کند.

 

راه دوم برای جادوگر خداحافظی از فوتبال است که البته او یک بار این کار را در پایان فصل 91 – 92 انجام داد اما این تصمیم احساسی دوامی نداشت و کریمی به تراکتور پیوست. با توجه از دست رفتن رویای جام جهانی به نظر می آید که دیگر او انگیزه ای برای ادامه فوتبالش نداشته باشد.

 

راه سوم لژیونر شدن چند باره علی کریمی است. او هم در تیم های عربی و هم در بوندس لیگا سابقه بازی دارد و شاید قصد داشته باشد فوتبالش را در خارج از کشورمان به پایان برساند. شنیده می شود که کریمی یکی، 2 پیشنهاد خارجی هم دارد اما هنوز نامی از آنها برده نشده است.

 

راه چهارم هافبک محبوب پرسپولیسی ها بازگشت این بازیکن به پرسپولیس یا پیوستن به باشگاه های دیگر ایرانی از جمله سایپا است که خواستار او هستند. هواداران شماره 8 سابق سرخ ها در ابتدای فصل نقل و انتقالات برای بازگشت او دست به اعتراضاتی زدند و حالا همه منتظر تصمیم دایی هستند که آیا راضی به
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها