کد خبر: ۲۳۰۳۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم پرسپولیس گفت: «خوشحال شدم که رضا نورمحمدی و محمد نوری در تیم پرسپولیس باقی ماندند؛ آنها بازیکنان خوبی هستند.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از دانشجو ، محسن بنگر در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «ما اردوی بسیار خوبی برای آماده سازی بدن بازیکنان برگزار خواهیم کرد و این اردو و تمرینات به آماده سازی ما کمک های خیلی خوبی می کند. ما در فصل گذشته هم اردوهای بسیار خوبی داشتیم و نتیجه خوبی از این اردوها دریافت کردیم و انشاءالله امسال قصد داریم نتایج خوب فصل گذشته را دوباره تکرار کنیم.»

 

مدافع مستحکم پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم سپاهان که فصل بسیار خوبی با پرسپولس داشته و همراه با تیم پرسپولیس برای یک تمرین فشرده راهی اردبیل شده است، افزود: «تیم فصل قبل، یک تیم خوب و هماهنگ بود و خدا را شکر که اکثریت بازیکنان در پرسپولیس باقی ماندند و تعدادی بازیکن خوب و جدید به ما اضافه شده است. من فکر می کنم امسال نسبت به فصل قبل بهتر ظاهر شویم و امیدوارم حرف من درست باشد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال می توانید رکورد خوب خط دفاعی در فصل قبل را بهبود ببخشید؟ گفت: «انشاء الله بتوانیم امسال کمتر از فصل قبل گل بخوریم. ما به دنبال این هستیم که علاوه بر بازی های خوبی که در سه جبهه به نمایش بگذاریم، نتیجه خوبی هم بگیریم چون پارسال نائب قهرمان شدیم و هواداران از ما قهرمانی می خواهند و امیدواریم امسال قهرمانی را به هواداران بدهیم.»

 

بنگر در خصوص ماندن محمد نوری، هافبک تیم پرسپولیس و رضا نورمحمدی مدافع تیم پرسپولیس گفت: «واقعاً خوشحال شدم که رضا نورمحمدی و محمد نوری در تیم پرسپولیس باقی ماندند. آنها بازیکنان خیلی خوبی بودند؛ اگر این دو بازیکن به تیم های دیگری می رفتندآن تیم ها قوی تر می شدند و کار ما واقعاً سخت می شد.»

 

وی در پایان در خصوص ماندن دوست صمیمی اش، سیدجلال حسینی نیز گفت: «باید بگویم من هم مثل بقیه بازیکنان و هواداران دوست دارم او در پرسپولیس باقی بماند چون او یک بازیکنی است که وزنه قابل قبولی برای تیم است و جزء ستون تیم ما بوده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها