کد خبر: ۲۳۰۰۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
مارکای اسپانیا از درگیری لفظی دروازه بان و مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا در هتل محل اقامت این تیم خبر داد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از نامه ، ایکر کاسیاس که پس از شکست اسپانیا مقابل هلند بارها خود را مقصر توصیف کرده در چند نوبت نیز بر تبرئه مدافعان اسپانیا تاکید کرده است.

 

از طرفی سرخیو راموس که بعد از تحقیر اسپانیا برابر هلند بسیار عصبانی بوده در صفحه فیس بوک خود نیز تاکید کرده که حداقل در دو گل مقصر اصلی بوده است.

 

در چنین شرایطی بسیاری از کارشناسان اطمینان داشتند که بین بازیکنان اسپانیا هیچ اختلافی به وجود نخواهد آمد و این بحران به راحتی مهار خواهد شد اما درگیری لفظی کاسیاس و راموس اوضاع را طور دیگری تعبیر کرد.

 

آن طور که خبرنگار مارکا ادعا می کند، راموس از تاکید و اصرار افراطی کاسیاس بر مقصر بودنش دلخور است و در لابی هتل محل استراحت بازیکنان اسپانیا فریاد کشیده که مظلوم نمایی و جلب توجه مردم هم حدی دارد!

 

شاید به نظر راموس اخلاق خوب کاسیاس نتیجه عکس داشته و مردم اسپانیا با توجه به احترام زیادی که برای ایکر قایل هستند بیش از پیش با سخنان او از راموس و پیکه متنفر شده اند.

 

در هر حال مشخص شده که اوضاع روحی و روانی بازیکنان اسپانیا تعریفی ندارد و دل بوسکه هم حق داشته که نگران این شرایط باشد و از رئال مادرید طلب روانشناس کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها