کد خبر: ۲۲۹۹۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
مربي دروازه‌بانان تيم ملي فوتبال ايران گفت: بعد از بازي با نيجريه جهان به فوتبال ايران احترام مي‌گذارد.
به گزارش پایگاه 598، گاسپار در نشست مطبوعاتي اظهار داشت: از سوي کادر فني تيم ملي مي‌گويم که تمرينات خوبي را در کمپ تيم ملي پشت سر گذاشتيم و براي بازي با نيجريه کاملا آماده هستيم.

وي در مورد اينکه ويروس سرماخوردگي مشکلي براي تيم ملي پيش نياورده، خاطرنشان کرد: همه خوب هستند و مشکلي نداريم به خاطر شرايط فوق‌العاده که پشت سر گذاشته‌ايم خيلي خوشحال هستيم. با دستورات کادر فني بازيکنان ثمره تلاش‌هاي خود را خواهند ديد و بايد پيام‌آور شادي براي مردم باشند.

مربي دروازه‌بانان تيم ملي در خصوص اينکه به جمع‌بندي رسيده‌ايد که چه کسي در دروازه بايستد و صحبت در مورد عليرضا حقيقي چقدر به واقعيت نزديک است، يادآور شد: 3 گلر فوق‌العاده داريم که هر 3 نماينده ايران هستند. اطمينان کامل به آنها داريم و هر کسي که درون دروازه بايستد به بهترين شکل ممکن دفاع خواهد کرد. قبل از بازي با نيجريه تصميم خواهيم گرفت که چه کسي درون دروازه مي‌ايستد.

وي در مورد اينکه تيم ملي نيجريه کارهاي روحي و رواني انجام مي‌دهد آيا تيم ملي ايران هم اين کار را مي‌کند، گفت: من هيچ صحبتي در مورد اين مطلب ندارم.

گاسپار در پاسخ به سوال خبرنگار AP مبني بر اينکه در مورد افتخار آفريني صحبت مي کنيد و برنامه شما در اين زمينه چيست، تاکيد کرد: موفقيت اين است که به نحوه احسن از ابزار خودمان استفاده کنيم، در مورد نتيجه ضمانتي وجود ندارد اما بهترين بازي را خواهيم کرد، بازيکنان آماده‌اند بجنگند و بهترين بازي را ارائه دهند، مثل هر تيم ديگر بازي اول مهم است و بايد 3 بازي کنيم و تک تک آنها مهم است و سعي خواهيم کرد بهترين عملکرد را داشته باشيم.

وي تصريح کرد: در 209 کشوري که در مسابقات مقدماتي بودند ما يکي از 32 تيم بوديم که واقعيت اين است که ما در رتبه سي و دوم هستيم و احتمالا تيمي ناشناخته هستيم و از لحاظ شناخته شدن و ناشناخته بودن تيم ناشناخته گروه هستيم. ضمانت مي‌دهم که بعد از 90 دقيقه با نيجريه جهان به فوتبال ايران احترام خواهد گذاشت و همه متوجه فوتبال ما خواهند شد. 3 امتياز براي ما مهم است.

گاسپار در مورد اينکه شايعه شده که کي‌روش اعلام کرده تا با بازي با نيجريه بايد قرارداد کادر فني تمديد شود، آيا اين موضوع صحت دارد؟ گفت: هيچ صحبتي در مورد اين سوال ندارم.

وي در مورد اينکه در مورد نيجريه چه نظري داريد، گفت: احترام زيادي براي آنها قائل هستيم بازيکنان سطح بالايي دارند و قدرتمند و انفجاري بازي مي‌کنند. مطمئنا احترام قائل هستيم اما براي بازي با آنها برنامه خاصي داريم. کي‌روش از ابتداي حضورش در ايران ثابت کرده و فلسفه اصلي‌اش اين بوده که هميشه تيم بالاتر از فرد است و سعي مي‌کنيم تيمي بازي کنيم. تيم ملي نيجريه نشان داده مي‌تواند در هر لحظه عملکرد و راهکاري داشته باشد در نتيجه بايد در تک تک ثانيه‌هاي بازي هشيار باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها