کد خبر: ۲۲۹۸۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،مهرزاد خلیلیان که به برزیل سفر کرده است در مورد شایعه حضور جواد نکونام و امیرحسین صادقی در سپاهان برای لیگ برتر چهاردهم گفت: «تماس‌هایی در این رابطه انجام شده و با کادر فنی ما هم صحبت کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. فعلا این موضوع در شور و مشورت قرار دارد و نه قطعی است و نه منتفی. در مورد امیرحسین صادقی هم صحبت خاصی نشده و با او وارد مذاکره نشدیم.»

خلیلیان در خصوص مهرداد پولادی و اینکه چقدر سپاهانی شدن این بازیکن جدی است، افزود:

مهرداد پولادی هم جزو گزینه‌های ماست و این شانس را دارد که سپاهانی شود. وضعیت این بازیکن هم در حال بررسی است، البته قرار است از روز یکشنبه کرانچار به اصفهان برگردد و تمرینات تیم هم شروع شود. هر چند که ما به دنبال یکی دو مهاجم دیگر هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور بازیکنان خارجی در این تیم اظهار داشت: «چند بازیکن خارجی از کشورهای کامرون، نیجریه و … در لیست ما هستند اما خودتان بهتر می‌دانید که بازیکن خارجی هندوانه دربسته است اما معمولا سپاهان بازیکنان خارجی خوبی داشته که از نظر فنی و اخلاقی مورد تأیید بوده‌اند. این موضوع برای ما مهم است که از نظر پزشکی، اخلاقی، فنی و فرهنگی هم این بازیکنان به ما نزدیک باشند و شاهد بودید که بازیکنان خارجی سپاهان خیلی کم به حاشیه رفته‌اند.»

خلیلیان در خصوص شایعه حضور محمد قاضی در سپاهان افزود:

محمد قاضی هم به دلایل زیادی جزو گزینه‌های ما بوده اما هنوز به جمع‌بندی صد درصد درباره او هم نرسیده‌ایم و وضعیت این بازیکن در حال بررسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها