کد خبر: ۲۲۹۷۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
برای دروازه استقلال در فصل بعد اتفاقات جدید و جالبی در برزیل دارد شکل می گیرد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام، ماجرا از کمپ کورینتیانس برزیل؛ جایی که ملی‌پوشان در حال تمرینند شروع می‌شود. آنجا که امیرحسین صادقی بعد از یک تمرین رحمان احمدی را به لابی هتل محل اقامت تیم ملی برد و از او خواست با امیر قلعه‌نویی تماس بگیرد.

 

حال اینکه رحمان احمدی از برزیل با قلعه‌نویی تماس گرفته یا خیر، مشخص نیست اما پیشرفت وسایل ارتباطی و نرم افزارهای تازه‌ای که برای انتقال ارتباطات اختراع شده این امکان را به همه می‌دهد که از هر جای دنیا با هم در تماس باشند.

 

ظاهرا ساعاتی بعد جواد نکونام هم که رابطه خوبی با امیرحسین صادقی دارد در جریان موضوع قرار می‌گیرد. گفته می‌شود نکونام به رحمان می‌گوید که من هم در راه بازگشت به استقلال هستم.

 

نکونام حتی از رحمان می‌خواهد که اگر جدایی مهدی رحمتی از استقلال قطعی شد به این تیم ملحق شود. انگار جدایی مهدی رحمتی از استقلال جدی شده؛ خبر از پیوستن این دروازه‌بان به پدیده است.

 

فصل نقل و انتقالات است و هزار شایعه و خبرهای تایید شده و نشده. خاصیت این روزها همین است. هر لحظه یک بازیکن با تیمی مذاکره می‌کند و خبرش هم به گوش خبرنگاران می‌رسد اما این جابه‌جایی را باید فراتر از یک احتمال ساده دانست.

 

شاید نکونام هم پی به جدایی رحمتی برده است که پیش از قطعی شدن بازگشتش به استقلال با رحمان احمدی حول این محور حرف زده است.

 

اینجا البته نباید کنکاش درباره نحوه پیوستن مهدی رحمتی به تیم پدیده و تیم‌های دیگر فراموش شود. داستان پیوستن سید به پدیده متعلق به امروز و دیروز نیست. از زمانی که پدیده به لیگ برتر آمد، شایعه شد که برای جذب مهدی رحمتی حتی گفته‌اند تا 5 میلیارد هم که بخواهی می‌پردازیم.

 

خبرش تایید نشده اما شاید پدیده تا 3 میلیارد هم سرکیسه را شل کند و دروازه‌بانی را به خدمت بگیرد که همواره دوست دارد دستمزدش بالاتر از هم پستی‌هایش باشد. تا قطعی شدن این انتقال شاید زمان زیادی باقی نمانده باشد. می‌توانید اعداد را شماره کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها