کد خبر: ۲۲۹۶۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:

    در رابطه با جذب جواد نکونام تماس‌هایی برقرار شده اما هنوز این موضوع نه صد درصد قطعی است نه صد درصد منتفی.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد سفرش به برزیل گفت: برنامه سفر به برزیل از یک ماه پیش تنظیم شده بود و قرار است به همراه یکی از اعضای هیأت مدیره به این کشور برویم و در طی این سفر دو بازی تیم ملی را هم از نزدیک ببینیم. البته با یکی از باشگاه‌های سائوپائولو هم قرارداد همکاری امضا می‌کنیم و در زمینه تبادل بازیکن و مربی با آنها همکاری خواهیم کرد. همچنین با چند بازیکن برزیلی که فیلم بازی‌شان را کادر فنی ما دیده و پسندیده هم در این سفر مذاکره خواهیم کرد تا اگر بر سر مسائل مالی به توافق برسیم آنها را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور دو بازیکن این تیم در تیم ملی و اینکه چقدر این دو بازیکن شانس بازی کردن در جام جهانی را دارند، خاطرنشان کرد:‌ ما خیلی امیدوار هستیم این دو بازیکن را در جام جهانی ببینیم. حاج‌صفی در بازی تیم ملی گل زده و پاس گل داده و او اسباب افتخار سپاهان است. رحمان احمدی هم مهره ارزشمندی برای تیم ملی است و شاید در جام جهانی بازی نکند اما همیشه آماده است و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و اینکه تیم ملی در جام جهانی حضور دارد تا حد زیادی مرهون زحمات این بازیکن است.

وی در مورد شایعه حضور جواد نکونام و امیرحسین صادقی در سپاهان برای لیگ برتر چهاردهم گفت: تماس‌هایی در این رابطه انجام شده و با کادر فنی ما هم صحبت کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. فعلا این موضوع در شور و مشورت قرار دارد و نه قطعی است و نه منتفی. در مورد امیرحسین صادقی هم صحبت خاصی نشده و با او وارد مذاکره نشدیم.

خلیلیان در خصوص مهرداد پولادی و اینکه چقدر سپاهانی شدن این بازیکن جدی است، افزود: مهرداد پولادی هم جزو گزینه‌های ماست و این شانس را دارد که سپاهانی شود. وضعیت این بازیکن هم در حال بررسی است، البته قرار است از روز یکشنبه کرانچار به اصفهان برگردد و تمرینات تیم هم شروع شود. هرچند که ما به دنبال یکی دو مهاجم دیگر هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور بازیکنان خارجی در این تیم اظهار داشت: چند بازیکن خارجی از کشورهای کامرون، نیجریه و … در لیست ما هستند اما خودتان بهتر می‌دانید که بازیکن خارجی هندوانه دربسته است اما معمولا سپاهان بازیکنان خارجی خوبی داشته که از نظر فنی و اخلاقی مورد تأیید بوده‌اند. این موضوع برای ما مهم است که از نظر پزشکی، اخلاقی، فنی و فرهنگی هم این بازیکنان به ما نزدیک باشند و شاهد بودید که بازیکنان خارجی سپاهان خیلی کم به حاشیه رفته‌اند.

وی در مورد جذب عبدالله کرمی هم خاطرنشان کرد: ‌او دلش با سپاهان بود، همانطور که رضا نوروزی دلش با پرسپولیس. کرمی پدیده‌ای است که شاه‌ماهی نقل و انتقالات بود و او خودش ما را انتخاب کرد. این بازیکن غیرتمند است و از یاران خوب ما در لیگ بعدی خواهد بود.

خلیلیان در خصوص شایعه حضور محمد قاضی در سپاهان افزود: محمد قاضی هم به دلایل زیادی جزو گزینه‌های ما بوده اما هنوز به جمع‌بندی صد درصد درباره او هم نرسیده‌ایم و وضعیت این بازیکن در حال بررسی است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اظهارات نظری جویباری در خصوص هادی عقیلی که گفته بود او را جذب نکردیم تا میانگین سنی استقلال پایین بیاید، تصریح کرد: هر تیمی برای داشتن هادی عقیلی به خودش می‌بالد و این بازیکن خوش سلیقه و سخت‌پسند است که جزو سرمایه‌های سپاهان به حساب می‌آید. او یک سپاهانی تمام‌عیار است و از وزنه‌های مهم ماست و خود او هم تصمیم گرفت که با ما بماند. سن در فوتبال تعیین کننده نیست و این انگیزه و خواستن است که باعث موفقیت یک بازیکن می‌شود. هادی همواره بهترین نمایش‌ها را داشته و مطمئن باشید تیم ملی از کمبود او رنج خواهد برد چراکه به دلایلی در تیم ملی حضور ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان باید پاسخگوی این حرف‌ها باشند اما عقیلی برای ما مهره نیست بلکه او برای سپاهان یک چهره است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها