کد خبر: ۲۲۹۶۷۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

اولویت نخست پرسپولیس برای فصل آینده حفظ ستاره‌ها بود، ستاره‌هایی که در فصل گذشته و به رغم تمام نامهربانی‌های اقتصادی جور مسئولان و مدیران وقت این باشگاه را کشیدند و در نهایت عنوانی قابل‌قبول را برای تیمشان رقم زدند. حالا وقت آن رسیده که دایی و مدیران جدید با حفظ و قدردانی ستاره‌هایشان علاوه بر حفظ انسجام و نظام تیمی به نوعی به قدردانی از آنها بپردازند. یکی از بازیکنانی که سهم فراوانی در موفقیت‌های حاصل شده تیم دایی در فصل قبل داشت، سیدجلال حسینی بود. مدافع سخت‌کوش و متعصبی که کمترین نوسان را در لیگ سیزدهم از خود نشان داد تا خط دفاع پرسپولیس به لطف رهبری او به یکی از قدرت‌های بلامنازع فوتبال ایران و حتی آسیا بدل شود. مدافعی که هر مدیری برای نگه داشتن او حاضر است تا آنجا که جا دارد سر کیسه را شل کند و هر سرمربی برای حفظ چنین مهره‌ای حاضر است اختیارات تام در میدان مسابقه به وی بدهد. از همین رو وقتی جلال حسینی پس از بازگشت از اردوی اتریش بی‌آنکه مذاکره‌ای از سوی باشگاه با وی صورت پذیرد رهسپار برزیل شد. دایی از این کم‌مهری مدیریت حسابی دلخور و شاکی شد و حتی این گلایه خود را نزد مدیرعامل پرسپولیس نیز برد.

عذر قانونی

با اینکه همه چشم انتظار توافق پرسپولیس و سید جلال حسینی بودند، مدافع ملی‌پوش سرخپوشان بی‌آنکه صحبتی و حرف و حدیثی با مقامات پرسپولیس داشته باشد خاک وطن را به مقصد ریودو ژانیرو ترک کرد. اما آنچه در این میان به آن پرداخته نشد عذر قانونی بود که سید جلال حسینی برای مذاکره با سرخپوشان داشت. سید جلال حسینی که قبل از پایان لیگ زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در لیگ قطر به گوش رسیده بود و حتی در سفری چند روزه به این کشور توافقاتی نیز با الجیش به انجام رسانده بود گویا بابت قرارداد داخلی با این باشگاه پیش پرداختی 500 هزار دلاری نیز دریافت کرده بود که این موضوع سبب شد تا جلال حسینی علیرغم تمامی حرف و حدیث‌هایی که پیرامون تمدید قراردادش با پرسپولیس وجود داشت به مذاکره با رحیمی تن ندهد. از این رو و با توجه به این که گفته می‌شود حسینی پس از جام جهانی باید در تمرینات الجیش حاضر شود بعید به نظر می‌رسد که فصل آینده نیز شاهد حضور سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس باشیم.

تیر آخر دایی

به رغم قراردادی که گفته می‌شود سید جلال حسینی با الجیش منعقد کرده است اما هنوز دایی امیدوار است تا بتواند به هر طریقی که شده جلال حسینی را در پرسپولیس نگه دارد. حتی گفته می‌شود که دایی قصد دارد به محض بازگشت حسینی از جام‌جهانی ترتیب یک جلسه فوری را با مدافع متعصب تیمش بدهد تا به همراه وی راهکارهای فسخ قرارداد با الجیش را بررسی کنند. این در حالی است که به نظر خود جلال حسینی برخلاف دایی تمایل چندانی برای حضور دوباره در پرسپولیس ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها