کد خبر: ۲۲۹۶۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: این انتخابات نماد مهم پیروزی مردم سوریه بر تروریست‌هایی بوده است که سوریه را ناامن کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری این انتخابات می‌تواند گام مهمی درباره بازگشت امنیت به این کشور باشد تا سوریه بار دیگر آباد شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به مراسم تحلیف بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت: حضور مسئولان ایرانی در این مراسم می‌تواند، نشانه‌‌ای از همبستگی ایران و سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم باشد.

آقاتهرانی با تاکید بر این که نحوه حضور مسئولان ایرانی در این مراسم  بستگی به نظر دولت دارد، گفت: بسیار خوب است که مسئولان عالی از ایران در این مراسم حضور پیدا کنند.

نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در 13 خرداد 1393 (3 ژوئن 2014 میلادی) در مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در این کشور بر‌گزار شد. انتخابات سوریان مقیم خارج 7 خرداد در برخی کشورها برگزار شد. برخی کشورهای مخالف بشار اسد از برگزاری انتخابات در کشورشان مانع شده‌بودند.

در این انتخابات بشار اسد رییس‌جمهور سوریه سومین بار برای هفت سال دیگر رای آورد و تا پیش از این در سوریه برای رئیس‌جمهور همه‌پرسی تایید برگزار می‌گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها