کد خبر: ۲۲۹۵۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
کاپيتان تيم ملي فوتبال ژاپن اعلام کرد که براي بازي در ترکيب اصلي تيمش مقابل ساحل عاج در اولين ديدار جام‌جهاني آماده است.

 

به گزارش پایگاه 598،ماکوتو هاسبه اعلام کرد که براي اولين بازي تيمش مقابل ساحل عاج در رقابت‌هاي جام‌جهاني آماده است. هاسبه ديدارهاي دوستانه ماه ژوئن مقابل کاستاريکا و زامبيا را به دليل مصدوميت از ناحيه زانو از دست داد.

به نقل از فارس، بازيکن 30 ساله در نيمه دوم پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل قبرس در اواخر مي به ميدان رفت اما اعلام کرد که مي‌تواند 90 دقيقه کامل مقابل ساحل عاج به ميدان برود؛ کاري که از نوامبر تاکنون در هيچ يک از ديدارهاي تيمش انجام نداده است.

 وي اظهار داشت: مشکلي نيست و من در تمرينات به صورت کامل شرکت کرده‌ام. مطمئنا اين سرمربي است که تصميم مي‌گيرد اما من براي بازي کردن آماده‌ام.

هاسبه در ژانويه از ناحيه زانو مصدوم شد و سپس دو عمل جراحي انجام داد. وي هنوز نتوانسته 90 دقيقه کامل به ميدان برود. وي که در ماه ژوئن از نورنبرگ به اينتراخت فرانکفورت منتقل شد، ادامه داد: ساحل عاج در خط حمله قدرتمند است اما از طرف ديگر کمي در خط دفاعي سست هستند. هر دو تيم هجومي هستند و من فکر مي‌کنم تيمي که بيشترين تمرکز را داشته باشد، مي‌تواند با پيروزي از زمين مسابقه خارج شود.

ژاپن در ديدار مقابل زامبيا سه گل دريافت کرد و اولين گل در ديدار مقابل کاستاريکا نيز وارد دروازه ژاپن شد. هاسبه خاطرنشان کرد: همان طور که مربي گفت؛ آنچه که مقابل زامبيا کم داشتيم، تمرکز بود و اکنون در حال کار کردن بر روي آن هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها