کد خبر: ۲۲۹۵۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،حنیف عمران‌زاده برای 2 فصل دیگر قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کرد. عمران‌زاده اما برای تمدید قراردادش با استقلال داستان پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی را پیش کشید.

البته او درست هم می‌گفت. باشگاه تراکتورسازی به شدت حنیف را می‌خواست و حتی برای یک فصل بدون در نظر گرفتن پاداش‌ها و حق مسکن حاضر به پرداخت مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان هم بود اما در نهایت شماره 4 باشگاه استقلال تصمیم گرفت قراردادش را با آبی‌ها 2 فصل دیگر تمدید کند و همچنان بازیکن استقلال باشد.

امضای عمران‌زاده پای قرارداد با استقلال اما حدود دو و نیم میلیارد تومان هزینه داشته است. عمران‌زاده در مذاکراتی که با علی نظری جویباری داشت اعلام کرد در شرایطی حاضر به عقد قرارداد جدید است که اولا حقوق عقب‌مانده‌اش پرداخت شود، دوم اینکه باشگاه برای 2 فصل مبلغ 2.5 میلیارد تومان پرداخت کند.

پیشنهاد عمران‌زاده با توجه به اینکه او از باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد جدی داشت فی‌الفور مورد قبول باشگاه استقلال قرار گرفت و حنیف پیش از اینکه باشگاه استقلال با بازیکنانی همچون فخرالدینی، شهباززاده و ابراهیمی قرارداد امضا کند اعلام کرد که قرارداد عمران‌زاده نیز منعقد شده است و این بازیکن همچنان در استقلال خواهد ماند.

قیمت حنیف 7 میلیارد بود

به بهانه تمدید قرارداد حنیف عمران‌زاده با باشگاه استقلال سری به سایت معتبر ترنسفر مارکت transfer markt زدیم تا از قیمت این بازیکن ارزنده استقلال باخبر شویم. تصویر زیر گویای همه چیز است:

استقلال با بازیکن 7 میلیاردی، 2.5 میلیارد بست

همان طور که مشاهده می کنید قیمت این بازیکن حدود 800 هزار یورو درج شده است. یعنی چیزی در حدود 7 میلیارد تومان برای 2 فصل.


پرده سوم؛ وعده های افشارزاده!

اکنون باید سوالی را مقابل بهرام افشارزاده قرار داد: آیا به راستی این همان وعده‌ای بود که آقای مدیر در ابتدای روزهای فعالیتش داده بود؟ افشارزاده‌ای که گفته بود این فصل به بازیکنان پول‌های میلیاردی نمی‌دهیم!

از همان روزها هم کاملا هویدا بود که مدیرعامل باشگاه استقلال هرگز قادر به عملی کردن این هدف نیست و باید برای حفظ بازیکنانی در حد و اندازه عمران‌زاده پول‌های اینچنینی هزینه کند. در واقع نه تنها از هزینه‌ها کاسته نشده بلکه استقلال ناچار است برای حفظ بازیکنان بزرگش میلیارد، میلیارد هزینه کند.

تازه ‌این اول راه است و باشگاه استقلال قدم‌های نخست را در فصل نقل و انتقالات برمی‌دارد. فردا که این باشگاه بخواهد احیانا با بختیار رحمانی وارد مذاکره شود باید پول بیشتری را هم هزینه کند.

تمدید قرارداد ملی‌پوشان هم کم هزینه روی دست باشگاه استقلال نخواهد گذاشت و احتمالا افشارزاده همانطور که خودش وعده‌اش را هم داده بود باید سراغ اسپانسرهای جدید برود و پول تیمداری استقلال را از منابع جدیدتری تامین کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها