کد خبر: ۲۲۹۴۷۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «چطور با سپاهان تمام کردم که خودم نمی‌دانم؟»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، خیلی سخت است که 6 سال عضو تیم ملی باشی، در تمام اردوها حاضر شوی اما در آستانه جام جهانی، پای پله‌های هواپیما خط بخوری و در 30 سالگی از حضور در بزرگترین رویداد فوتبالی محروم بمانی.

 

برای محمدرضا خلعتبری اما این اتفاق تلخ رخ داد. او در روزهایی که به حضور در برزیل امیدوار بود، از لیست نهایی کی روش خط خورد تا کیلومترها دور از ملی‌پوشان، در شهر خودش رامسر، به استراحت بپردازد. او پس از 6 سال حضور مداوم در تیم‌های باشگاهی و ملی، قصد دارد ریکاوری کند اما باز هم دلش با تیم ملی است و در ریودوژانیرو.

 

خلعتبری می‌گوید: «مگر می‌شود دلم با تیم ملی نباشد؟ بی‌صبرانه منتظر نخستین بازی تیم ملی هستم تا شکست نیجریه را ببینم. برای همه دوستانم در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم که آنها بتوانند نتایج ایده‌آلی کسب کنند. دلم برای همه بازیکنان تیم ملی تنگ شده اما قسمت نگذاشت در کنار آنها باشم.»

 

خلعتبری همچنان در شوک به سر می‌برد. درست مثل خیلی از طرفداران پرسپولیس و تیم ملی. او بعد از نزدیک به 10 روز درباره خط خوردن از تیم ملی می‌گوید: «هنوز مثل قبل، اوضاع فرقی نکرده. در شوک هستم و باز هم نمی‌توانم حرفی بزنم. البته باید کم کم این اتفاق را فراموش کنم و برای فصل جدید آماده شوم. به همین خاطر هم هست که فعلا استراحت می‌کنم و از فوتبال دور شده‌ام تا روحیه از دست رفته‌ام را بازیابم.»

 

خلعتبری کجا رفته تا استراحت کند؟ او مثل همیشه شمال کشور را انتخاب کرده: «من بچه شمالم و اینجا آرامش دارم. در کنار خانواده حضور دارم و تا فردا همین جا می‌مانم. بعد هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با خانواده به دبی می‌روم تا چند روزی هم آنجا باشم. از دبی برگردم برای فصل جدید استارت می‌زنم.»

 

خلعتبری برای مذاکره با عجمان به امارات می‌رود؟ او این داستان را تکذیب می‌کند: «مذاکره با عجمان؟ من بازیکن پرسپولیس هستم و اگر اتفاق خاصی نیفتد فصل بعد هم با پیراهن قرمز بازی می‌کنم. اینها همه‌اش شایعه است که برای من به‌وجود می‌آورند. برای استراحت به دبی می‌روم و آنجا اصلا به فکر فوتبال نخواهم بود.»

 

بحث بدهی پرسپولیس به عجمان، برای دریافت رضایتنامه خلعتبری همچنان یکی از سوژه‌های بزرگ این باشگاه است. ابتدا قرار بود یک خیر، این پول را پرداخت کند. سپس شایعه شد که پرسپولیس یکی از قسط‌ها را به حساب عجمان واریز نکرده و به همین دلیل باشگاه اماراتی قصد شکایت از طرف ایرانی خود را دارد. آخرین بحث هم شکایت احتمالی عجمان از پرسپولیس و محرومیت خلعتبری بود که فعلا خبری از آن نشده.

 

خلعتبری در این باره می‌گوید: «من نمی‌توانم حرفی بزنم. این باشگاه پرسپولیس است که باید این مسائل را حل کند. تا جایی که من می‌دانم اینها همه شایعه است، نه من محروم می‌شوم و نه باشگاه جریمه. ضمن اینکه درباره طلب عجمان یا هر موضوع دیگری، باید مدیریت باشگاه توضیح دهد. می‌توانید این مساله را از آقای رحیمی هم بپرسید.»

 

از مدت‌ها پیش، شایعه حضور محمدرضا خلعتبری در سپاهان شنیده می‌شود. خیلی از روزنامه‌ها تیتر زده‌اند: "خلعتبری در دام سپاهان" برای واقعی شدن این شایعه هم، دوران فوق‌العاده حضور خلعت در سپاهان را بهانه کرده‌اند. اینها همه، دست به دست هم داده تا خیلی‌ها از حضور احتمالی محمدرضا خلعتبری در سپاهان صحبت کنند.

 

مهاجم پرسپولیس اما در این باره می‌گوید: «من در دام سپاهان؟ با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم و باید همین جا بمانم. ضمن اینکه دوست دارم بدانم چطور با سپاهان تمام کرده‌ام که خودم نمی‌دانم؟ من این شایعه را تکذیب می‌کنم، چون اصلا صحبت یا مذاکره‌ای در این باره انجام نداده‌ام. با هر تیمی که بخواهم صحبت کنم باید ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس را در جریان بگذارم. وقتی آنها خبر ندارند، یعنی اینکه مذاکره‌ای انجام نشده. واقعا نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا در می‌آید، فقط می‌توانم بگویم که درست نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها