کد خبر: ۲۲۹۴۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
پس از منتفی شدن گزینه اصلی اصفهانی ها، هافبک دفاعی 25 ساله اسبق پرسپولیس در آستانه پیوستن به سپاهان قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پانا، سپاهان اصفهان در حال جذب بازیکنان مورد نظر زلاتکو کرانچار برای حضور در لیگ برتر چهاردهم است که تا به امروز وریا غفوری و رسول نویدکیا به این تیم اضافه شده اند.

 

پس از پیوستن امید ابراهیمی به استقلال، مسئولان باشگاه سپاهان بنا به درخواست سرمربی صربستانی خود برای انتخاب هافبک دفاعی فصل گذشته خود اقدام کرده اند.

 

در همین راستا دو نام برای این پست مطرح بود، گزینه اول مهدی کیانی بود که دو روز پیش قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کرد. گزینه دوم کرانچار برای این پست که گرانتر از کیانی برای اصفهانی ها در خواهد آمد جواد نکونام است، هر چند احتمال مذاکره با کاپیتان تیم ملی وجود دارد اما با توجه به مخالفت شدید کرانچار و تمایل نکونام برای بازگشت او به استقلال باید این تیم اصفهانی دنبال گزینه دیگری بگردد.

 

گزینه سوم سپاهان برای هافبک دفاعی و جایگزینی امید ابراهیمی، سامان آقا زمانی بازیکن اسبق پرسپولیس است که اتفاقا این بازیکن با حضور کرانچار در پرسپولیس بود که به میدان رفت.

 

این هافبک 25 ساله فصل گذشته برای راه آهن بازی کرد و این روزها بازیکن آزاد است. با توجه به منتفی شدن حضور کیانی و سخت بودن جذب جواد نکونام برای اصفهانی ها، پیوستن آقازمانی به سپاهان بیشتر نزدیک به واقعیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها