کد خبر: ۲۲۹۴۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
كاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «دلم گرفته چون حتی ارزش یک تماس و یا اس‌ام‌اس هم نداشتم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران ورزشی، بازوبندی که محمد نوری در ازای نیمکت‌نشینی از سرمربی گرفته بود، حالا روی زمین مانده. آقای کاپیتان این بازوبند را پس فرستاد و از پرسپولیس گذشت. رفت تا به قول خودش با پیراهنی که دیگر قرمز نیست توانایی‌هایش را به رخ بکشد و خود را به تیم‌ملی برساند.

 

نوری در هر بازگشت از باشگاه، دست‌هایش خالی بود و دیروز هم با یک تماس تلفنی با پرسپولیس خداحافظی کرد. بعد از چهار سال از پرسپولیس رفت تا چند روزی با پیشنهادهای استقلال و تراکتورسازی و گسترش فولاد سرگرم باشد و یکی از آنها را که شایعه‌ها می‌گویند استقلال است، جایگزین پرسپولیس کند.

 

* گفته بودی مشکلت با پرسپولیس قابل حل است اما رفتنی شدی!

- اگر می‌خواستند، می‌توانستند مشکلم را حل کنند اما حل نشد دیگر. من هم از این ساعت به بعد دیگر هیچ کاری با پرسپولیس ندارم و همه چیز تمام شد. این در شرایطی است که من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم و دوست داشتم بمانم اما من را نخواستند. من هم بازیکنی نیستم که آویزان تیم شوم و برای ماندن التماس کنم.

 

* یعنی چون تو را نمی‌خواستند مشکلت را حل نکردند؟

- نمی‌دانم اما دو روز پیش با نورمحمدی به باشگاه رفتیم تا تکلیف‌مان را روشن کنیم. البته پنجعلی قبلاً به من گفته بود که دایی ما را نمی‌خواهد و در لیست او نیستیم اما من می‌خواستم همه چیز را از خود دایی بشنوم. در باشگاه هم که بودیم رحیمی باز به نورمحمدی گفت ما را نمی‌خواهند و بهتر است من و نورمحمدی نباشیم. به نظرشان احترام می‌گذارم اما دلم گرفته چون حتی ارزش یک تماس و یا اس‌ام‌اس هم نداشتم.

 

* برای همین اینقدر از دایی ناراحتی؟

- چرا ناراحت باشم؟ گفتم که به عقیده ایشان احترام می‌گذارم اما من یک سال با این تیم قرارداد داشتم و دوست داشتم بازی در لیگ قهرمانان را با پرسپولیس تجربه کنم اما من را نخواستند.

 

* فکر می‌کنی اگر می‌ماندی بازی‌ات می‌دادند؟

- شاید مثل پارسال می‌شد اما می‌خواستم بمانم و در شرایط بهتری با هواداران خداحافظی کنم. من آبرویم را ذره ذره جمع کرده‌ام و نخواستم به زور بمانم و این آبرو را راحت از دست بدهم. از هیچ‌کس هم دلخور نیستم، فوتبال همین است دیگر.

 

* اما تو کاپیتان پرسپولیس بودی!

- بازیکن می‌آید و می‌رود اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و امیدوارم امسال در هر سه جام موفق شود. من هم ناراحتی‌ام برای این است که بعد از چهار سال، دوست نداشتم این‌طوری از پرسپولیس جدا شوم. البته محرمی و کریمی و مهدوی‌کیا که خیلی از من بزرگترند از پرسپولیس رفتند و هیچ‌کس هم حرمتشان را نگه نداشت، چه برسد به من!

 

* فکر نمی‌کنی شاید بعضی اتفاق‌های فصل گذشته در جدایی‌ات دخیل باشد؟

- من همان فصل گذشته هم مشکلی با هیچ‌کس نداشتم و حتی با اینکه می‌دانستم به خاطر نیمکت‌نشینی جام جهانی را از دست می‌دهم، خم به ابرو نیاوردم تا تیم بتواند به هدفش برسد. با چشمان خودم می‌دیدم که دارم تیم‌ملی را از دست می‌دهم اما به خاطر پرسپولیس سکوت کردم. الان هم وجدانم آسوده است که هیچ‌وقت برای پرسپولیس کم نگذاشتم و امیدوارم هواداران خوب و بدهایم را ببخشند و حلالم کنند.

 

* جالب اینکه همیشه می‌شنیدیم تو سوگلی دایی و نفوذی او در تیم هستی!

- حالا دیدید که نبودم؟ اگر سوگلی بودم که یک فصل روی نیمکت نمی‌نشستم و بعد هم بیرونم نمی‌کردند! البته علی دایی انسان محترمی است و شاید این تصمیمش به صلاحم باشد اما من به خاطر پرسپولیس حتی جام جهانی را نیز از دست دادم و حالا نمی‌خواهم جام ملت‌ها را هم از دست بدهم. برای همین حالا که من را نمی‌خواهند، با هر تیمی که دوست داشته باشم، مذاکره می‌کنم و قرارداد می‌بندم.

 

* منظورت استقلال است؟

- این دیگر دست خداست اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من بازیکن آزادم و هر تصمیمی که دلم بخواهد، می‌گیرم اما تصمیمی می‌گیرم که یک سال بسیار خوب را برایم رقم بزند.

 

* نکند می‌خواهی توافقت با استقلال را تکذیب کنی؟

- کدام توافق؟ تا دیروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ بودم اما از این به بعد به پیشنهادهایم فکر می‌کنم. تا این لحظه با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام و درباره‌ هیچ تیمی هم حرف نمی‌زنم اما تصمیمی می‌گیرم که برای آینده خودم و رسیدنم به تیم‌ملی مناسب باشد.

 

* اگر باشگاه رضایتنامه‌ات را برای استقلال صادر نکرد، چه؟

- باشگاه رسما اعلام کرده من را نمی‌خواهد، پس آزادم هر تصمیمی که دوست دارم، بگیرم و باشگاه هم باید رضایتنامه‌ام را بدهد. می‌خواهم با چنگ و دندان به تیم‌ملی برسم و آنقدر به خودم مطمئنم که به هدفم خواهم رسید. من از امروز دنبال سرنوشت جدیدم هستم و مطمئن باشید بهترین تصمیم‌ها را خواهم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
سلام
آقای نوری برای پرسپولیس زیاد زحمت کشیده است. اما ایشان یادشان باشد که قبل از بازی حساس دربی هماهنگی برای اعتصاب کردند . مشخص شد که اعتصاب برای چی بوده است و
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها