کد خبر: ۲۲۹۴۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، صادقیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال ایران در این خصوص می گوید:« سعی می‌ کنم بازی های تیم ملی را نبینم، اصلا چه دلیلی دارد ببینم؟ اگر این بازی ها را ببینم اعصاب خرد می‌ شود و دوست دارم آرام باشم.در حال حاضر برای من آرامش از هر چیزی مهمتر است.»

او که قرار است در پرسپولیس بماند ادامه می دهد:«در مورد پیشنهادهای خارجی مدیر برنامه هایم در جریان کامل قرار دارد ولی من بعد از صحبت هایی که با علی دایی انجام دادم به این نتیجه رسیدم که ماندنم در پرسپولیس بهتر است. من دوست دارم همچنان در این تیم باشم و این تصمیم را گرفته ام. خیلی ها به من این حرف را زده اند که رفتن به اروپا پیشرفت من را جلو می‌ اندازد. حتی علی دایی هم راضی است که این اتفاق بیافتد چون خودش فوتبالیست بوده و شرایط را درک می‌ کند. با این حال من 22 سال بیشتر سن ندارم و اگر سالم بودم یک فصل دیگر راهی اروپا می‌ شوم. من وقت دارم به اروپا بروم ولی ترجیح می‌ دهم در پرسپولیس بمانم تا یک فصل خوب را داشته باشم، در ضمن بازی در لیگ قهرمانان آسیا هم بسیار مهم است. »

این روزها در مورد خط خوردن محمدرضا خلعتبری شایعات زیادی مطرح است. صادقیان در این خصوص هم حرف می زند:«من واقعا نمی‌ دانم چرا چنین مسائلی مطرح شده است. می‌ گویند او به خاطر عکس گرفتن با آن آهنگساز خط خورده پس چرا 10 بازیکن دیگر که با او عکس گرفتند خط نخوردند؟ تیم‌ملی‌ متعلق به تمام ایرانی ها در سراسر دنیا است و وقتی هموطنان ما می‌ خواهند با بازیکنان تیم‌ملی‌ عکس بگیرند، باید از این موضوع استقبال کنیم. وقتی یک ایرانی می‌ خواهد با فوتبالیست تیم‌ملی‌ عکس بگیرد، این درست نیست که درخواست او را رد کنیم. دقیقا ماجرای اردوی کیش به نوعی برای خلعتبری درست شده و این جو در مورد محمد رضا منصفانه نیست. من واقعا ناراحت شدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها