کد خبر: ۲۲۹۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «از امیر قلعه نویی ممنونم که همیشه به من لطف داشته و می دانم فوتبالم را قبول دارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا ، آرش افشین در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: «هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته ام و خودم را درگیر فصل نقل و انتقالات نکرده ام چون مشغول فیزیوتراپی و درمان مصدومیتم هستم. در تلاشم تا آغاز لیگ و با بهبود مصدومیتم بتوانم شروع موفقی در شروع لیگ داشته باشم.»

 

وی ادامه داد: «هنوز با هیچ تیمی حتی با فولاد مذاکره نکرده ام اما قطعا اولویتم برای فصل آینده همین تیم خواهد بود. فولاد اولین تیمی است که با آن مذاکره می کنم و امید زیادی دارم که قراردادم را با این تیم تمدید کنم.»

 

افشین افزود: «بازیکنان فولاد به خاطر عملکرد خوب فصل گذشته بیشترین پیشنهاد را از تیم های لیگ برتری دارند. بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی و شریفات پیشنهادات خوبی دارند اما هدف باشگاه هم حفظ بازیکنان کلیدی است. به نظر من باشگاه فولاد برای نگه داشتن بازیکنان کار سختی دارد چون اکثر بچه ها پیشنهاد دارند و با اینکه فولاد اولویت اصلی بازیکنان است اما باشگاه هم باید امتیازاتی را قایل شود.»

 

مهاجم فولاد بیان کرد: «باشگاه نباید بازیکنان را به زور نگه دارد. بازیکن حتی اگر قرارداد دارد اگر می خواهد باید برود چون نگه داشتن اجباری بازیکنان نه برای خودشان مفید است نه برای تیم.»

 

وی درباره پیشنهادش از باشگاه استقلال گفت: «دوست دارم در فولاد بمانم اما از امیر قلعه نویی ممنونم که همیشه به من لطف داشته و می دانم فوتبالم را قبول دارد. من فوتبالم را در فولاد شروع کردم و حالا که تیم قهرمان شده دوست دارم بمانم اما ممکن است به توافق نرسم. اگر با فولاد توافق نکردم پیشنهادهای دیگر را بررسی خواهم کرد و با استقلال مذاکره می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها